Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردکانیان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از بخش شهری و ۳۰ درصد از روستاهای گیلان مشکل قطعی آب دارند، گفت: از ۱۹ پست فوق توزیع ما در گیلان، فقط سه مورد به دلیل عدم دسترسی از مدار خارج است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «رضا اردکانیان» امروز (24 بهمن) در حاشیه جلسه ستاد بحران در استانداری گیلان در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به وضعیت هوا و تلاش همکاران راهداری برای بازکردن معابر و عملیات 270 اکیپ از گیلان و استان‌های معین شرایط رو به ثابت شدن و بخش باقیمانده قطعی‌ها در حال مرمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نیرو با اشاره به حضور در سال تر، اظهار کرد: در طول چهار شبانه‌روز در سطح کشور به طور متوسط 4.5 میلیمتر افزایش بارش داشتیم که این میزان در گیلان، 27 برابر متوسط کشور بوده است.

 

وی وسعت برف در گیلان را 14 هزار کیلومتر مربع عنوان و خاطرنشان کرد: در برف امسال نسبت به برف سال 95، قطعی‌ها سه برابر افزایش داشت که البته سرعت برگشت خطوط انتقال نسبت به برف گذشته سرعت بیشتری داشته است.

 

اردکانیان تصریح کرد: از 19 پست فوق توزیع ما در گیلان، فقط سه مورد به دلیل عدم دسترسی از مدار خارج است.

 

وزیر نیرو بیان کرد: همه اکیپ‌ها در تلاش هستند تا پایان امروز با استفاده از همه امکانات، بخش بسیار زیادی از مشترکین را در شهر و روستا به حالت عادی برگردانیم.

 

وی به وضعیت قطعی آب در گیلان نیز اشاره کرد و گفت: 15 درصد از بخش شهری و 30 درصد از روستاهای گیلان مشکل قطعی آب دارند که در حال سامان یافتن است.

 

اردکانیان با بیان اینکه تلاش خوبی در سطح استان در حال انجام است، تصریح کرد: خوشبخاته کشور در مواجهه با بحران نسبت به جهان وضعیت مطلوبی دارد.

 

وزیر نیرو با بیان اینکه مشکلات مشابه که سبب قطعی برق  می‌شود در سراسر جهان اتفاق می‌افتد، اذعان کرد: وقوع طوفان شدید و جاری شدن سیل در شهر تورنتو موجب قطع برق بیش از 300 هزار نفر در بزرگترین شهر کانادا شد که بعد از 9 روز شبکه توزیع به حالت عادی برگشت.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: پست فوق توزیع گیلان بحران برف در گیلان وزیر نیرو مدار خارج پست فوق توزیع وزیر نیرو قطعی آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع تخم نوغان در گیلان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ عدیل سروی گفت: امسال ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان در استان توزیع می‌شود و پیش بینی شده از این مقدار تخم نوغان، نوغانداران ۵۶۰ تن پیله‌تر ابریشم برداشت کنند. 
وی با اشاره به اینکه توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، افزود:نوغانداران می‌توانند برای دریافت تخم نوغان از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح فردا  تا ۱۷ عصر، به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، لاهیجان، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندرانزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.
رییس مرکز توسعه نوغانداری کشورگفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.
سروی با بیان اینکه قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌تر به بازار عرضه کردند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • واحد ۳ بخار نیروگاه نکا از مدار تولید خارج شد
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • کشف محموله دارو در زابل