Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در چارچوب هفته نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال پرسپولیس ایران مقابل الدحیل قطر با نتیجه 2بر صفر شکست خورد تا قعرنشین گروه سوم این مسابقات شود.

 

سرخپوشان در هفته دوم باید با الشارجه دیدار کنند و با وجود اینکه کمتر از24 ساعت تا پرواز کاروان پرسپولیس به امارات باقی مانده است، هنوز روادید سرخ‌ها صادر نشده و به همین دلیل مسئولان باشگاه پرسپولیس دنبال پرواز جایگزین هستند تا اگر روادید به موقع صادر نشد، ضرر نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

باشگاه پرسپولیس تا عصر امروز منتظر صدور روادید امارات خواهد بود و در غیر اینصورت سفر به امارات را یک روز به تعویق می‌اندازد تا بتواند رایزنی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد. کادر فنی پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم در امارات را نیز طراحی کرده است و در صورت عدم پرواز به موقع این تیم دچار مشکل می‌شود و تا این لحظه روادید سرخ‌پوشان صادر نشده که این به معنای آغاز شیطنت و جنگ روانی علیه نمایند کشورمان است.

 

این دیدار سه شنبه هفته آینده در شارجه امارات برگزار خواهد شد.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن ورزشی یحیی گل محمدی پرسپولیس گل محمدی ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • قایدی بازهم گل زد، کلبا بازهم باخت
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور