Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@13:51:48 GMT

جای خالی سردارِ عزیز ایرانی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۶۲۶

جای خالی سردارِ عزیز ایرانی‌ها

وقتی دونالد ترامپ، سردار عزیز ما را به شهادت رساند، دنیا منتظر بود تا ببیند مردم ایران چه واکنشی به این موضوع نشان می دهد. روز تشییع پیکر شهیدسلیمانی و همچنین در ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده و میلیونی مردم بودیم. مردمی که خواهان انتقام سخت از قاتلان سردار سلیمانی بودند و با حضور معنادار و پررنگ خود این پیام را به جهانیان رساندند که ما هنوز در سنگر مقاومت ایستاده‌ایم و از کسانی که در این سنگر مبارزه می کنند؛ حمایت و پشتیبانی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طی این چهل و یک سالی که از بهار انقلاب می‌گذرد، بسیار شاهد بودیم که در شرایطی که تصورش را هم نکرده بودیم، مردم به میدان آمدند و حماسه ای را در مقاطعی حساس خلق کردند که حتی قابل پیش بینی نبود. ملت ایران، در مقاطع مختلف و حساس نشان داده اند که آگاهی خوبی از مسائل داخلی کشور، منطقه و بین المللی دارند و با مشارکت در شرایط حساس، گویی وظیفه خود را دانسته و به آن عمل می کنند.

این حضور این پیام را به دولت های بزرگ و سلطه گر می رساند که این تصور برایشان ایجاد نشود که با ترور فرماندهان بزرگ ما، می توانند به اهدافشان برسند و مسیری را که در کشورهای دیگر طی کردند، در ایران نیز می توانند طی کنند. 

دولت های سلطه گر هنوز مردم، انقلاب اسلامی و رهبری ما را نشناخته‌ و درک نکردند. در سال ۱۳۶۰، همواره شاهد ترورهایی بودیم که با حمایت و فرماندهی قدرت های بزرگ، توسط ضدانقلاب ها اجرا شد. شدت و حجم این ترور ها به حدی رسید که امام خمینی فرمودند: «بکشید ما را، ملت ایران بیدارتر می شود.» این جمله بنیانگذار کبیر انقلاب حکایت از آن دارد که ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد و تاریخ شاهد این ماجرا است. این شهادت‌ها، ابتدا تثبیت نظام جمهوری اسلامی است و بعد اقتدار ایران را بیشتر می کند و در آخر گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی را در پی داشته و خواهد داشت. نگرانی قدرت های بزرگ نیز از این بابت است.

* اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

۲۷۲۱۵

کد خبر 1351971

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام خمینی تروریسم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح