Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:10:56 GMT

خرید آپارتمان در مطهری با املاک دلتا

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۶۳۳

خرید آپارتمان در مطهری با املاک دلتا

اگر به خرید خانه در مطهری فکر می‌کنید و می‌خواهید از تمامی جوانب خرید آپارتمان در مطهری مطلع شوید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن و سایت املاک دلتا از قیمت به‌روز املاک آگاه شوید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام املاک دلتا، اگر بپرسید اصلی‌ترین شاخصه ممتاز خیابان مطهری چیست خواهیم گفت: قرار گرفتن در مسیر دسترسی بزرگراه مدرس و خیابان شریعتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از افرادی هستید که روزانه یا گهگاه از غرب تهران به شرق آن رفت و آمد دارید و از طریق بزرگراه‌ها تردد نمی‌کنید، چاره‌ای جز گذر از هسته مرکزی شهر و خیابان مطهری نخواهید داشت. حداقل ۱۰۰ خیابان فرعی از شمال و جنوب، به خیابان شهید مطهری منتهی یا از آن منشعب می‌شود که دسترسی به نقاط مختلف شهر را برای شما مهیا می‌کنند، چند تقاطع مهم و پر رفت و آمد در این خیابان، ایجاد شده است. به سبب همین دسترسی‌های نزدیک به هم، در صورت گذر از خیابان شهید مطهری، باید دقایقی را پشت چراغ قرمز سپری کنید. ایستگاه مترو مفتح در تقاطع خیابان‌های مفتح و مطهری به راحتی شما را به این محدوده می‌رساند.

پیشنهاد دلتا برای خرید یا اجاره آپارتمان در مطهری

اگر قصد زندگی در مطهری را دارید، پیشنهاد ما خرید آپارتمان در مطهری یا اجاره آپارتمان در مطهری است. اگر چه رفت و آمد در این محدوده زیاد است، اما شما امکانات سهروردی و مطهری را هم‌زمان با هم خواهید داشت؛ ضمن آنکه آلودگی هوای کمتری نیز در این محدوده وجود دارد.

دلتا معتبر ترین پلتفرم خرید و اجاره خانه و آپارتمان در تهران و شهرستان ها 

اگر فقط یک بار در طول زندگی تان خانه خریده باشید و یا اجاره کرده باشید ، اگر از مشاوران دلتا بهره نبرده باشید ، حداقل یک بار با این مرکز تماس گرفته اید. استفاده از عنوان معتبرترین یک شعار با روحیه ی استارتاپی نیست و این اعتبار ریشه در بیش از ۴۰ سال فعالیت تخصصی و مداوم دارد . خرید خانه و اجاره آپارتمان در محله سهروردی شمالی، به دلیل خاص بودن این منطقه به لحاظ دسترسی و سطح کیفیت زندگی در این محله ، همیشه شرایطی را ایجاد کرده که اعتماد به مشاوران املاک ، سخت ترین تصمیم مراجعه کنندگان باشد.

اما دلتا با دارا بودن بیشترین نرخ رضایت عمومی مراجعه کنندگان از خدمات این مرکز ، ادبیات جدیدی را در دنیای خرید و فروش و اجاره املاک در تهران و سایر شهرستان ها ایجاد کرده است. ادبیات خرید و فروش در دلتا مرزهای این کار را جا به جا کرده و امروز دلتا به عنوان یک مشاور امین کنار خریداران و یا متقاضیان خدمات شناخته می شود و این مهم جز با اصالت و تمرکز بر نگاه حمایتی به مهم ترین سرمایه اقتصادی زندگی شهروندان که خرید خانه و یا فروش خانه تلقی می شود ، محقق نمی شد.

 وب سایت دلتا به عنوان اولین سامانه یکپارچه ی جستجوی ملک با بهره از مشاوران مجرب و متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن از تصمیم شما تا آخرین مرحله خرید آپارتمان در کنار شماست تا به بهترین شکل ممکن شما را به عنوان یک مشاور حقیقی همراهی کند.

ارائه‌ی مشاوره‌ی تلفنی برای خرید ملک در نیاوران

یکی دیگر از خدماتی که املاک دلتا را با رقبا متمایز می‌کند، ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای آژانس‌های دلتا به‌صورت تلفنی است. کاربران دلتا برای اینکه بهترین نتیجه‌ی ممکن را در مواردی نظیر اجاره‌ی آپارتمان در تهران یا ثبت آگهی خود به‌دست آورند، می‌توانند به‌صورت رایگان با برقراری تماس با شماره‌تماس ۰۲۱۸۶۸۶، از کارشناسان دلتا مشاوره‌ی تلفنی بگیرند.

مجله‌ی دلتا برای خرید خانه و هزاران چیز دیگر

سایت املاک دلتا علاوه ‌براینکه محلی برای واردکردن آگهی‌ و جست‌وجوی ملکی است، به‌عنوان مجله‌ ملکی و هزاران چیز دیگر ایفای نقش می‌کند.

مجله دلتا با مطالب مفید و متنوع در بخش های دکوراسیون، سلامتی، نکات حقوقی ، اخبار مسکن، محله گردی، آشپزی، گردشگری، هتل می تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد.

می‌توانید از اشتراک رایگان این مجله بهره‌مند شوید. همچنین می توانید اپلیکیشن مجله دلتا را از Google Play و iApps دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: املاک دلتا املاک مطهری خرید آپارتمان در مطهری اجاره آپارتمان خرید خانه املاک دلتا برای خرید رفت و آمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست

زمان اوج نقل و انتقالات مردم در حوزه مسکن در حال فرا رسیدن است، از همین رو بازار عقد قرارداد اجاره نیز قطعا داغ خواهد شد اما امسال تفاوتی اساسی با سال‌های قبل دارد و دیگر برخی نمی‌توانند با انحصارشان جیب مالک و مستاجر را خالی کنند. با رونمایی از سامانه خودنویس، امسال مستاجران به جای مجبور شدن به استفاده از بنگاه های املاک یا واسطه گران، اکنون می توانند عقد قرارداد اجاره ملک را مستقیماً با احراز هویت مستاجر و مالک از طریق پلت فرم خودنویس به سرانجام برسانند.

معرفی سامانه خودنویس این پتانسیل را دارد که با افزایش تعداد معاملات اجاره مسکن و کاهش نفوذ واسطه ها، بر بازار اجاره بها تأثیر چشمگیری داشته باشد. این سیستم با ارائه روشی مقرون به صرفه تر و کارآمدتر برای اجاره ملک، افراد بیشتری را تشویق می کند تا وارد بازار اجاره شوند و مکانی برای زندگی پیدا کنند. علاوه بر این، سامانه خودنویس این پتانسیل را دارد که با کنترل بیشتر بر روند اجاره، زمین بازی را برای مستاجرین یکسان کند. مستاجرین به جای اتکا به کارگزاران املاک و واسطه گران برای یافتن ملک، اکنون می توانند امور را به دست خود بگیرند و قرارداد اجاره را نیز به صورت رایگان ثبت کنند.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار قدس درمورد سامانه خودنویس، گفت: با سامانه خودنویس دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان و ‌دفاتر نیست. اگر طرفین به قرارداد نهایی دست یابند؛ با احراز هویت به ثبت قرارداد خواهد خواهند پرداخت و دیگر نیازی به واسطه‌گران برای عقد قرارداد اجاره نیست و به همین ترتیب مراجعه به دفاتر اسناد به حداقل می رسد.

وی اظهار کرد: قیمت سازی که دفاتر ‌و مشاورین املاک، سایت هاو آگهی ها انجام می دهند با این سامانه از بین می رود.  قیمتی که از این طریق  بیرون‌می آید حالت روانی مثبتی برای طرفین ایجاد می کنند چون احتمال دارد  مالکی خودش راضی باشد که با قیمت کمتری ملکش را اجاره بدهد ولی وقتی که ملک را در مشاورین املاک‌ اگهی می کند آنها قیمت بالا پیشنهاد می دهند و مالک هم می پذیرد.

وی بیان کرد: چون در این سامانه همه چیز ثبت می شود در داداگاه اثبات همه موارد راحت است زمان و اطلاعات است و آن طرفی که مقصر است نمی تواند ادعای دیگری کند.

وی خاطر نشان کرد:  ما تکمیل تر این سامانه را در قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره آوردیم. 

شاکری خاطر نشان کرد: باید این سامانه به تمام معاملات مسکن توسعه یابد و حتی برای خرید و فروش باشد. ابراز هویت متعاملین و  رضایت و سوابق متعاملین را باید بیاوریم و قدرتمندش کنیم.

دیگر خبرها

  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد