Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی وجود سه نماینده از آبادان در مجلس شورای اسلامی را یک ظرفیت گران بها و ارزشمند برای رفع مشکلات این شهرستان خواند و گفت: این شهرستان به نمایندگانی قوی، کاردان و انقلابی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «سید زین العابدین موسوی» شب گذشته در نشست با نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس  شورای اسلامی که در سرسرای اجتماعات فرمانداری ویژه آبادان برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از مردم همیشه در صحنه این شهرستان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم این شهرستان با وجود تمامی مشکلات، در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر افتخار آفرینی کردند و به عنوان پشتوانه اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، برگ زرین دیگری بر افتخارات آبادان افزودند که جا دارد از همه آحاد، قشرها و قومیت های جامعه تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه برای برون رفت از مشکلات آبادان به برنامه جامع نیاز داریم افزود: این شهرستان در بخش‌ های مختلف همچون آب‌ و فاضلاب، کشاورزی و عمران شهری دارای مشکلات فراوانی است و آبادان برای برون رفت از این مشکلات به برنامه جامع نیاز دارد.

 

وی با بیان اینکه پس از پایان جنگ تحمیلی مطالبه ‌گری به حق مردم آبادان تاکنون به جایی نرسیده تصریح کرد: اکنون این شهر با انبوهی از مشکلات روبه رو است و یکی از مهم ترین این مشکلات مسئله بیکاری جوانان این منطقه است که نشان می دهد با گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی همچنان این مسئله برطرف نشده است.

 

موسوی کشاورزی، نخلستان‌ها و انهار طبیعی این منطقه را جزء مزیت‌های مهم برای رفع بخشی از مشکلات بیکاری سطح این شهرستان عنوان کرد و یادآور شد: کلیه نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی نتوانستند مشکلات نهرها و نخلستان های آبادان را برطرف کنند.

 

وی همچنین وجود سه نماینده از آبادان در مجلس شورای اسلامی را یک ظرفیت گران بها و ارزشمند برای رفع مشکلات این شهرستان خواند و اضافه کرد: این شهرستان به نمایندگانی قوی، کاردان و انقلابی نیاز دارد تا مشکلات این شهرستان را در سطح کلان مطرح و برای آنها برنامه‌ ریزی کوتاه مدت و بلندمدت تدوین کنند.

 

فرماندار ویژه آبادان بر لزوم رعایت قانون و مقررات از سوی نامزدها در برگزاری انتخابات تاکید کرد و اذعان داشت: نامزدهای انتخابات در ایام تبلیغات موظف به رعایت رفتار قانونی هستند و همه رفتارها از سوی شورای نظارت و نمایندگان فرمانداری تا پایان زمان رای گیری رصد خواهد شد.

 

وی با توجه به شمارش معکوس آغاز زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: طبق قوانین انتخابات لازم است جهت شفافیت اقدامات و فعالیت های کاندیداها، هر نامزد، موظف است نماینده مالی به همراه شماره حساب بانکی خود را به حوزه انتخابیه شهرستان اعلام کند.

 

موسوی خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغاتی از قبیل بنر، بروشور، تراکت و ... فقط مجاز به درج اسم و فامیل خود هستند و اگر مشهوریتی دارند، باید مطابق همانی که هنگام ثبت نام عنوان کرده اند، باشد.

 

وی زمان آغاز تبلیغات را مطابق با تقویم انتخابات، از بامداد 24 بهمن تا یک روز قبل از آغاز رای گیری اعلام  کرد و ادامه داد: نامزدها به این مهم توجه ویژه داشته باشند که به هیچ وجه از نیروی انسانی ادارات در تایم اداری و امکانات لجستیک ادارات در تمام زمان تبلیغات استفاده نکنند و تمام مواردی که در این نشست ذکر شد را رعایت کنند.

 

فرماندار ویژه آبادان از حضور 2 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی در زمان رای گیری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و ابراز کرد: همه این عوامل کار رای گیری از واجدین شرایط شرکت در انتخابات را بر عهده دارند.

 

وی به روند ثبت نام و تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان اشاره کرد و یاد آور شد: در فرایند انتخابات 61 نفر ثبت نام کردند که 2 نفر انصراف دادند و در نهایت 22 کاندیدا توسط شورای نگهبان تائید صلاحیت شدند.

 

موسوی از پیش بینی 138 شعبه اخذ رای در شهرستان آبادان خبر داد و تاکید کرد: این شعبات شامل 91 شعبه ثابت و سه شعبه سیار در شهر آبادان، 16 شعبه در شهر اروندکنار، 15 شعبه در بخش مرکزی و 13 شعبه سیار برای اخذ رای از واجدین شرایط در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگان قوی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات ۹۸ منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند آبادان مجلس شورای اسلامی فرماندار ویژه آبادان مشکلات این شهرستان نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات یازدهمین دوره رای گیری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عباس جوهری افزود: در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲ داوطلب برای یک کرسی مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وی یاد آور شد:انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیکی خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • سوخت و بیمه لنج‌داران باید پیگیری شود
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی