Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@23:50:46 GMT

۲ انتخاب از بین ۱۱۹گزینه در کرج

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۲۶۵۵

۲ انتخاب از بین ۱۱۹گزینه در کرج

غفور قاسم ‌پور، فرماندار ویژه شهرستان کرج  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: طبق ماده ۳۶ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی اسامی ۱۱۹ کاندیدای تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد به همراه کد انتخاباتی شب گذشته منتشر شد.

فرماندار ویژه شهرستان کرج افزود: تبلیغات از ساعت ۲۴ امروز شروع شده و تا بیست و چهارساعت قبل از انتخابات، یعنی تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور گفت: ساعت هشت صبح روز جمعه نیز آغاز رای گیری در شعب خواهد بود.

او افزود: نیروی های مستقر در شعب آموزش های لازم را دیده اند و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: ۷۰۴ شعبه أخذ رأی کرج تجهیز شده اند.

قاسم پور افزود: مانند گذشته مردم شریف حماسه بزرگی را در کشور، البرز و کرج رقم خواهند زد.

انتهای پیام/خ.خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس یازدهم انتخابات98 مجلس فرماندار ویژه شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد

فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر گفت: در آستانه روز غرور انگیز و پرافتخار ملی خلیج فارس، با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی آموزشی نظامی با اقتدار پیام گرامیداشت این روز ملی را به تمامی عرصه‌های بین المللی خواهیم رساند.

او می‌گوید: نمونه این برنامه‌ها افتتاح دو نمایشگاه را داریم، که یکی تنوع فرهنگی در قالب عروسک‌های بسیار زیبا از قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف کشور بوده است.

به گفته بندری نمایشگاه دیگر که بسیار زیبا و پند آموز است، افتتاحیه با موضوعیت نقشه‌های خلیج همیشگی فارس میباشد که از سده پنجم میلادی تا به امروز گردآوری شده و خلیج فارس را که شناخته شده برای جهان هست را به نسل امروز انتقال می‌دهیم و این نقش آفرینی و اهتمام بسیار جدی از نوع مشارکت عمومی و مردمی را در بر داشته است.

فرماندار ماهشهر گفت: در پایان از منطقه سوم دریایی سپاه، صنایع پتروشیمی، میراث فرهنگی، اداره کل بنادر و تمام ظرفیت‌های انسانی و اقتصادی که بسیج شده تا برنامه‌های بسیار خوب و زیبا را در این روز ملی در سطح شهرستان به نمایش درآوردند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • فرماندار رفسنجان با اهدای گل به دیدار کارگران سطح شهر رفت
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت