Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۲ مادر باردار از ۷ روستا شهرستان نمین و آبی‌بیگلو برای انجام اقدامات درمانی اولیه و مراقبت‌های پیش از زایمان به بیمارستان‌های اردبیل انتقال یافتند. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امروز برودت هوا و کولاک و برف شدید باعث بسته شدن تمامی جاده‌های مواصلاتی روستایی به شهرستان نمین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از صبح امروز شاهد تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل تلاشگر جمعیت هلال احمر، راهداران و نیروهای فوریت‌های پزشکی و اورژانس برای امدادرسانی به مردم این روستاها هستیم.

اسکان اضطراری بیش از 950 نفر مسافر گرفتار در کولاک در بستان آباد‌برف و کولاک جاده‌ها و گردنه‌ها را در استان مرکزی فرا گرفت‌جدال سخت راهداران با تندباد و کولاک/ 255 راه روستایی استان اردبیل همچنان مسدود اس

در این میان 22 مادر باردار از 7 روستا شهرستان نمین و آبی‌بیگلو برای انجام اقدامات درمانی اولیه و مراقبت‌های پیش از زایمان به بیمارستان‌های علوی اردبیل و امام خمینی(ره) نمین انتقال یافتند.

بنابه اعلام شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین انتقال مادران باردار به‌دلیل نزدیک بودن ایام زایمان از سطح روستاهای این منطقه همچنیان ادامه دارد.

گفتنی است صبح امروز 2 مادر باردار نیز از روستاهای سوها و مهدی پستی شهرستان نمین با تلاش نیروهای امدادی و توسط بالگرد فوریت‌های پزشکی به بیمارستان علوی اردبیل انتقال داده شدند.

انتهای پیام/146/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید

دریافت 3 MB

همشهری آنلاین: یک مادر فلسطینی که با حمله رژیم صهیونیستی از وضعیت فرزندش در بیمارستانِ ناصر بی اطلاع مانده بود، به تازگی و پس از عقب‌ نشینی صهیونیست ها از این بیمارستان با پیکر فرزندش که در یک گور دسته‌جمعی پیدا شده مواجه شد.

کد خبر 846744 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها رژيم صهيونيستى فلسطین

دیگر خبرها

  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • این زن شوهر سابقش را به طرز فجیع کشت / در اردبیل رخ داد
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • مراقبت از هزار و ٣١٣ مورد مادر باردار در فریمان