Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران از اهدای ۲ هزار جلد کتاب به مناطق روستایی و عشایری چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است.

«جواد کارگران» امروز (پنج شنبه ۲۴ بهمن) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: بیش از ۲ هزار جلد کتاب به مناطق روستایی و عشایری کم برخورددار استان چهارمحال و بختیاری در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: کتاب دانش انسان را افزایش می دهد لذا باید مناطق روستایی و عشایری کم برخورددار استان را به سمت کتاب هدایت کنیم.

 

وی بابیان اینکه باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را جامعه ترویج دهیم ابراز کرد: این فرهنگ باید از دوران کودکی آغاز شود تا در آینده جامعه ای پویا و فعال داشته باشیم.

 

کارگران تصریح کرد: باید با هم افزایی دستگاه ها متولی، برگزاری طرح ها و جشنواره های مختلف با عنوان کتاب در سطح استان و همکاری مردم سرانه مطالعه در استان چهارمحال و بختیاری را افزایش دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اهدای ۲ هزار جلد کتاب به مناطق روستایی و عشایری در راستای اشاعه عدالت فرهنگی در استان، کتاب های کمک آموزشی در مقاطع ابتدایی و متوسطه در رشته های انسانی، ریاضی و تجربی، با همکاری خانه کتاب معاونت فرهنگی وزارت متبوع تهیه و جهت توزیع در مناطق روستایی و عشایری در اختیار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سطح استان قرار گرفته است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مناطق روستایی و عشایری ترویج فرهنگ مطالعه ترویج فرهنگ کتابخوانی اهدای کتاب فرهنگ کتاب و کتابخوانی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری