Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: دستگاه های متولی کشور شامل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و‌ صنایع دستی، رییس سازمان اراضی کشور و نمایندگانی از وزارت جهاد کشاورزی، شیلات، محیط زیست، منابع طبیعی و اساتید حوزه میراث فرهنگی و‌ ملی، نماینده جهاد کشاورزی استان هرمزگان و نمایندگان سازمان‌ منطقه آزاد قشم به ویژه علی یدقار مشاور عالی مدیرعامل این سازمان و مدیر ژئوپارک‌ جهانی قشم بر توقف عملیات اجرایی تاسیسات پرورش میگو در محدوده میراث طبیعی - ملی ژئوپارک‌جهانی قشم تاکید و‌ توافق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مرتضی شیخ زاده ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور تنی چند از مسئولین سازمان منطقه آزاد قشم و نهادهای یاد شده در دفتر محمد حسن طالبیان معاون وزارت میراث برگزار شد، موضوع تأسیسات پرورش میگو در عرصه میراث طبیعی - ملی ژئوپارک قشم که چهارم شهریور سال ۹۱ با شماره ۱۷۱ در فهرست میراث طبیعی قرار گرفت و ۱۵ اردیبهشت سال ۹۶ هم در فهرست جهانی یونسکو ثبت گردید، مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اعلام اینکه دکتر حسن روحانی رئیس‌ جمهوری کشورمان در پاسخ به گزارش مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به اهمیت حفظ مناطق مهمی که در لیست سازمان یونسکو قرار دارند، به صراحت تاکید داشته اند، افزود: در این جلسه تمامی اعضا نیز بر توقف کامل عملیات اجرایی تاسیسات مزبور در قشم تا بررسی کامل کارشناسی، هماهنگی و اقدامات حقوقی تاکید نمودند.

شیخ زاده افزود: در این‌ نشست تاکید شد که سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان متولی وظایف دستگاه‌های اجرایی در محدوده ژئوپارک قشم باید حداکثر طی یک ماه نسبت به جمع‌بندی کارشناسی موضوع از منظر ابعاد حقوقی و فنی برای حل و فصل موضوع اقدام و راهکار قانونی تحت نظارت عالی دستگاه های متولی ملی را مبنای کار قرار دهد.

جزیره قشم به عنوان‌ بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران تنها دارند بِرند ژئوپارک‌جهانی در خاورمیانه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان منطقه آزاد قشم دستگاه های متولی ژئوپارک جهانی عملیات اجرایی پرورش میگو میراث طبیعی جهانی قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش

عزیزاله فرضی پور معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: «منصوریان» که قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد و هم اکنون رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش نیز است، با کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در کشور چین موفق به دریافت سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی ووشو استرالیا شد.

وی افزود: این ورزشکار نامی کشور در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست دادن حریفی از ترکیه و باخت در برابر حریف چینی به مدال نقره بسنده کرد.

معاون ورزش و تفریحات دریایی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین به قضاوت پایان «مجید خوبیاری» داور هیئت ووشو منطقه آزاد کیش در مسابقات انتخاباتی جام جهانی کیش اشاره کرد و گفت: خوبیاری که مسوولیت نایب رییس هیات ووشو منطقه آزاد کیش را نیز بر عهده دارد، مستقیما توسط فدراسیون جهانی جهت قضاوت به این دوره مسابقات دعوت و با عملکردی عالی موجب درخشش نام کشور عزیزمان در حوزه داوری شد.

وی افزود: «خوبیاری» پیش از این سابقه داوری در مجامع بین المللی از جمله مسابقات جهانی اندونزی را در کارنامه خود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • دریافت سهمیه جام جهانی بانوی ووشو کار کیش
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • موج حمایتها از طرح نور | ۳۲ دستگاه متولی حجاب، از فراجا دفاع کنند
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • تأکید وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه
  • تاکید پاکستان بر توقف جنگ غزه و حل مساله فلسطین در اجلاس سازمان شانگهای