Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از نمایندگان ائتلاف فتح عراق اعلام کرد نتایج تحقیقات در خصوص ترور ابومهدی المهندس و سپهبد قاسم سلیمانی پیش از تشکیل کابینه از سوی «محمد توفیق علاوی» اعلام خواهد شد.

«محمد کریم» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق همچنین از احتمال دست داشتن شرکت‌های هواپیمایی خارجی در فرودگاه بغداد در ارائه اطلاعاتی در زمینه فعالیت های ابومهدی المهندس و سردار سلیمانی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: شرکت های خارجی فعال در فرودگاه بغداد، احتمال دارد در ارائه اطلاعات امنیتی به نیروهای آمریکایی در خصوص تحرکات المهندس و [سردار] سلیمانی دست داشته باشند؛ چرا که آنها اطلاعاتی درباره مسیرهای حمل و نقل و شخصیت هایی که به کشور وارد می شوند، در اختیار دارند.

نماینده ائتلاف فتح در ادامه تصریح کرد: دستگاه های امنیت ملی و دستگاه اطلاعاتی عراق در حال جمع آوری اطلاعات کافی در زمینه این حادثه هستند که با حاکمیت عراق در ارتباط است.

وی گفت: نتایج تحقیقات ممکن است سبب تعلیق فعالیت برخی شرکت های خارجی در فرودگاه بغداد شود و یا برخی کارمندان خارجی و سران امنیتی برکنار شوند. نتایج تحقیقات در این خصوص تا پیش از تشکیل کابینه علاوی مشخص خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات ترور طبق داده های اولیه و از طریق رصد تحرکات [سردار] سلیمانی و پیش از ورودش به خاک عراق به انجام رسیده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شرکت های هواپیمایی خارجی عملیات ترور سردار سلیمانی ابومهدی المهندس فرودگاه بغداد نتایج تحقیقات ائتلاف فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی   گفت: طبق اطلاعاتی مبنی بر فعالیت فردی از اتباع بیگانه در زمینه خرید و فروش گوشی تلفن همراه سرقتی، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان گرمسار قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی گرمسار با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی موقعیت این فرد شده و توانستند خودروی متهم را طی عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی، در محور ایوانکی به تهران متوقف و وی را دستگیر کنند.
سردار موقوفه ئی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو  ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه که به صورت ماهرانه جاساز شده بود کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد و قدامات قانونی برای شناسایی مالکان تلفن‌های همراه همچنان ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران