Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@17:36:36 GMT

ام.آر.آی لامرد 15 اسفند شروع به فعالیت میکند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۱۹۶

ام.آر.آی لامرد 15 اسفند شروع به فعالیت میکند

رئیس بیمارستان ولیعصر لامرد از راه اندازی میکانیکی ام.آر.آی لامرد خبرداد و گفت: راه اندازی الکتریکال ام.آر.آی لامرد 10 روز زمان میبرد که کارهای مربوطه آن در حال انجام است و 15 اسفند ماه شروع به فعالیت میکند.

دکتر «فریبرز غفارپسند» در گفت‌وگو با خبرنگار برنا از لامرد، با بیان اینکه اعتبارات صرف شده برای ساختمان و ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آر.آی لامرد در مجموع 25 میلیارد تومان است تصریح کرد: برای ساختمان مرکز ام.آر.آی لامرد با اعتبار 20 میلیارد ریال دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دستگاه آن 1.3 میلیون یورو اعتبارات ارزی مجلس و شرکت ملی نفت صرف شده است. وی تعرفه استفاده از ام.آر.آی لامرد را دولتی و مورد قرارداد با تمام بیمه ها اعلام کرد و گفت: دستگاه ام.آر.آی این مرکز 1.5 تسلا است که در اواخر سال 2018 ساخته شده است و یکی از دستگاه های پیشرفته روز است. این مقام مسئول با بیان اینکه مرکز ام.آر.آی  باعث اشتغال زایی 13 نفر شده است ادامه داد: تعداد نیروی مورد تأیید اداره کارسنجی رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برای این دستگاه 13 نفر، متشکل از 6 نفر بخش رادیولوژی، 3 نفر خدمه و نگهبان، 3 نفر منشی و 1 نفر پرستار است. دکتر غفارپسند اضافه کرد: برای جذب این نیروها فراخوان زده ایم که در حال حاضر 6 نفر بومی را جذب کردیم و برای جذب دیگر پرسنل در حال انجام گزینش را هستیم؛ تا 6 ماه آینده این نیروها کم کم جذب میشوند. رئیس بیمارستان لامرد در پایان خاطرنشان کرد: مرکز ام.آر.آی لامرد با توجه به اینکه مرکز کل جنوب فارس است ضمن کاور بخش های غربی هرمزگان، شرقی بوشهر، لنگه، عسلویه، لار و گراش به جمعیتی 350 هزار نفری خدمت رسانی میکند. «سعید نمکی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر به جنوب فارس مرکز ام.آر.آی لامرد را افتتاح کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افتتاح لامرد دستگاه Mri

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، علی رضا محمدی گفت: مناسب‌ترین دما برای گرده افشانی بین ۲۲ تا ۲۷ درجه سانتی گراد و همچنین ساعت ۱۰ تا ۱۵ است.

او افزود: گرده افشانی نخلستان‌های لامرد از هفته سوم اسفند آغاز شد و تا نیمه اول اردیبهشت ادامه یافت.

مدیر جهاد کشاورزی لامرد با بیان این که مهم ترین ارقام خرمای تولیدی شهرستان لامرد، زاهدی، شاهانی، گشخواه و خاصویی است، اظهارداشت: ارقام تجاری پیاروم و مجول نیز در این شهرستان در حال توسعه است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • پایان گرده افشانی ۶۲۸ هکتار نخلستان در لامرد
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • کشف بیش از ۲ هزار قوطی نوشیدنی انرژی‌زا قاچاق در هشترود
  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • تصادف زنجیره‌ای در جاده مُهر _ لامرد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند