Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ مصطفی رجبی مشهدی معاون برنامه ریزی شرکت توانیر در گفتگو با پارسینه در رابطه با آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های استان گیلان گفت: به دلیل بارش‌های شدید برق ۲۸۰ روستا در این استان قطع شده بود، اما بعد از پایدار شدن شرایط جوی امداد رسانی با سرعت بیشتری دنبال شد.

به گفته او، از دیروز تا حالا برق ۱۷۰ روستای دیگر وصل شده و تنها ۱۱۰ روستا که در مسیر‌های صعب العبور قرار دارند و مسیر‌های دسترسی به آن بسته است، در خاموشی به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی صنعت برق همچنین اعلام کرد: بر اساس برآود‌های اولیه‌ای که صورت گرفته بارش برف در استان گیلان حدود ۳۰ میلیارد تومان به شبکه برق خسارت وارد کرده است. البته این عدد به احتمال زیاد در روز‌های بیشتر افزایش یاید چرا که ما از وضعیت بسیاری از پست‌های برق در روستا‌های دورافتاده اطلاعی نداریم.

او همچنین در رابطه با وضعیت تولید نیروگاه‌های برق هم گفت: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد سوخت مصرفی در نیروگاه‌ها را سوخت مایع تشکیل می‌دهند و تولید برق در نیروگاه‌ها متوقف نشده است. با این وجود از تمام مشترکان می‌خواهیم برای اینکه برق و گاز پایدار داشته باشیم میزان مصرف خود را ۱۰ درصد کاهش دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر پارسی خبر شرکت توانیر بارش برف سخنگوی صنعت برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان ملی استاندارد ایران، استاندارد ملی و بین المللی مواد افزودنی به سوخت با عنوان مکمل سوخت (After Market) یا عناوین دیگر وجود ندارد و این مکمل‌ها تحت نظارت استاندارد نیست.

برپایه این گزارش، از آنجایی که استفاده از این فرآورده‌ها منجر به آسیب دیدگی خودرو خواهد شد، بر عدم استفاده از این دسته از محصولات تاکید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • روستای فهرج در مسیر جهانی شدن قرار گرفت
  • انتقال ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه‌های کشور در سال گذشته
  • تعطیلی آخرین نیروگاه زغال‌سنگ بریتانیا برای پیشبرد هدف کربن‌صفر
  • روستای فهرج یزد در مسیر جهانی شدن + فیلم بنای ناشناخته پیش از اسلام
  • توافق گروه ۷ برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا ۲۰۳۵
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم