Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@08:02:08 GMT

آب آشامیدنی ۱۰ هزار مشترک شهری در استان گیلان وصل شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۳۷۸۹

آب آشامیدنی ۱۰ هزار مشترک شهری در استان گیلان وصل شد

جریان آب شرب بیش از ۱۰ هزار مشترک شهری گیلان که در روزهای گذشته به علت بارش برف و کولاک شدید قطع شده بود وصل شد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، همزمان با بارش برف شدید، کولاک و سپس انسداد راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی در استان گیلان، جریان آب شرب بیش از 12 هزار مشترک استان قطع شد که به گفته مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهری هم‌اینک آب شرب 10 هزار مشترک شهری گیلان وصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای گذشته شاهد قطع جریان آب آشامیدنی 12 هزار مشترک شهری در سراسر استان بودیم اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت مشکلات ایجاد شده به تدریج حل و فصل و جریان آب شرب 10 هزار مشترک شهری گیلان وصل شد.

سید محسن حسینی از تلاش بی‌وقفه اکیپ‌های امدادی شرکت آب و فاضلای شهری استان گیلان برای رفع مشکل قطعی آب مابقی مشترکان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر آب آشامیدنی هزار و 924 مشترک شهری در استان قطع است و اقدامات لازم برای رفع مشکلات ایجاد شده همچنان ادامه دارد.

مشکلات قطعی آب شرب روستاهای خلخال برطرف می‌شود؛ هیچ‌گونه قطعی گاز در خلخال نداریمبحران آب در استان کرمان جدی شد / چه لزومی دارد برای حمام حتما از آب شرب استفاده شود؟آب شرب 6600 مشترک در 36 روستای استان گیلان قطع است

وی با بیان اینکه بیشتر مشترکانی که آب آشامیدنی آنان قطع شده در شهرستان‌های شرق گیلان ساکن هستند خاطرنشان کرد: آب شرب شهری در لاهیجان، لنگرود و مناطقی از شهر رشت قطع است اما پرسنل و اکیپ‌های شرکت آب و فاضلاب در محل حضور دارند تا هر چه سریع‌تر مشکلات ایجاد شده برطرف شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به دیگر مشکلاتی که به‌علت بارش برف سنگین در خطوط انتقال آب آشامیدنی شهری استان ایجاد شد اشاره کرد و اظهار داشت: طبق گزارشات واصله فشار آب چیزی حدود 13 هزار مشترک در املش، رودسر، لاهیجان، رشت، صومعه‌سرا، شفت و فومن افت کرده است.

به گزارش تسنیم در سه روز گذشته و همزمان با بارش برف و بروز کولاک شدید در اقصی نقاط گیلان، علاوه بر انسداد جاده‌ها و مسیرها مشکلات زیادی در بحث ارائه خدمات زیرساختی نظیر، آب شرب و برق برای مشترکان به‌وجود آمد.

از طرفی یکی از مهم‌ترین مشکلات و موانعی که برای رفع اختلالات ایجاد شده در تأسیسات آب شهری و روستایی و برق توسط دستگاه‌های ذی‌ربط در چند روز اخیر عنوان شد موضوع انسداد راه‌ها و عدم دسترسی اکیپ‌های خدماتی به‌مناطق حادثه‌دیده بوده است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار مشترک شهری گیلان شرکت آب و فاضلاب شهری مشکلات ایجاد شده مشترک شهری گیلان وصل شد جریان آب شرب آب آشامیدنی برای رفع بارش برف قطع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی گفت: ظرفیت ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه هدف این صندوق حمایت همه جانبه از تولید و رونق بازار مسکن کشور است، گفت: با تعریف ساز و کار مناسب و شناسایی بهترین شیوه‌های حمایتی، پشتیبانی از ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در برنامه این صندوق قرار دارد.

وی گفت: ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است.

همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هم در این دیدار با توجه به پتانسیل بالای بافت‌های فرسوده برای خانه سازی بدون نیاز به تأمین زمین جدید، گفت: ظرفیت احداث مسکن جدید در این بافت‌ها بیش از ۴.۵ میلیون واحد است.

آئینی افزود: ۳۵ درصد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده شهری به صورت تک واحدی و ۷۴ درصد آن‌ها کمتر از ۳ واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مالکین و سازندگان به ساخت خانه با تراکم بالا ترغیب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد
  • هشدار رهاسازی آب سد سفیدرود در گیلان
  • پایان رقابت طرح‌ها در ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری اصفهان
  • رها سازی آب سد سفیدرود از فردا در گیلان
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در گیلان
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی با شکل و شمایلی متفاوت در حال بازدید از کارخانه تولید آب آشامیدنی / فیلم
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم