Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری با بیان اینکه محور فومن سراوان اواخر شب گذشته تخلیه و بازگشایی شد، گفت: راه ۲۰۰ روستا مسدود شده که طی ۷۲ ساعت آینده بازگشایی می‌شود. تاریخ انتشار: 11:50 - 24 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۱۱۷

رضا اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره آخرین وضعیت راه‌های استان گیلان اظهار کرد: محور قزوین ـ رشت، آزادراه و محور قدیم و محور فومن سراوان اواخر شب گذشته تخلیه و بازگشایی شدند و مشکلی برای تردد در آن‌ها وجو ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری گفت: بخش زیادی از محور‌های فرعی بازگشایی شد و چند محور باقی مانده که در حال پاکسازی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر راه ۲۰۰ روستا نیاز به پاکسازی دارد که طبق جلسه شب گذشته استانداری مقرر شد با اولویت راه‌هایی که اداره برق اعلام می‌کند از صبح امروز آن‌ها را بازگشایی کنیم.

اکبری با بیان اینکه راه ارتباطی این ۲۰۰ روستا تا ۷۲ ساعت آینده به طور کامل بازگشایی می‌شود، تاکید کرد: طبق قراردادی که با دهیاران منعقد شده و دستگاه‌هایی مانند گریدر که در اختیار آن‌ها قرار دارد بازگشایی راه‌های روستایی را دهیاران انجام می‌دهند.

معاون راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری بیان کرد: ۴۰ دستگاه ماشین آلات از سایر استان‌ها به استان گیلان اعزام شده تا بازگشایی راه‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

وی درباره سقوط بهمن نیز تصریح کرد: روز گذشته در یکی از راه روستایی بر اثر ریزش بهمن یک نفر فوت کرد.

بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت راه‌ها و جاده‌های مسدود کشور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی راه ۲۰۰ روستا ۷۲ ساعت آینده بازگشایی راه بازگشایی شد شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه

ایسنا/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساردوئیه جیرفت از بازگشایی و تیغ زنی ۴۵ کیلومتر راه روستایی در این بخش خبرداد که در اثر بارش‌ها و سیل اخیر مسدود شده بودند. 

قاسم مقبلی امروز، پنجم اردیبهشت ماه در حاشیه بازگشایی راه‌های روستایی که در اثر بارش‌های اخیر مسدود بودند، گفت: با توجه به بارش‌های سیل آسا در این منطقه و انسداد برخی از راه‌های روستایی، اکیپ‌های راهداری با تمام توان در محل حاضر شده و اقدام به بازگشایی و تیغ زنی این مسیرها کردند.

وی از بازگشایی راه‌های روستایی گور و ده ویران و توابع آن‌ها در پی بارندگی‌های هفته گذشته در جنوب کرمان به طول ۴۵ کیلومتر خبر داد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های راهداران، در حال حاضر همه راه‌های روستایی در این منطقه بازگشایی شده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • پیش‌بینی بارندگی در کرمان/ بارش باران در رفسنجان به ۱۶ میلی‌متر می‌رسد
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • تا ۲۴ ساعت آینده میزان خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته