Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:53:24 GMT

کشف حدود دو تُن مواد مخدر از یک خودرو

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۴۰۵۸

کشف حدود دو تُن مواد مخدر از یک خودرو

سردار مجید شجاع گفت: سوداگران مرگ برای عملی کردن نیت پلید خود با استفاده از شیوه و شگردهای حرفه‌ای اقدام به انتقال محموله‌های سنگین مواد مخدر می‌کنند که سلسله عملیاتی برای برخورد با این افراد در انتظامی استان خراسان جنوبی تعریف و اجرا شد.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: در تعاقب اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش شبانه روزی پلیس خراسان جنوبی، روی عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پلیس خراسان جنوبی با همکاری مأموران انتظامی استان‌های قم و سمنان، خودروی قاچاقچیان را شناسایی و در استان قم متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۷۵۵ کیلو تریاک و ۲۵ کیلو حشیش کشف کردند و مأموران ۴ سوداگر مرگ را دستگیر کردند و یک خودرو سواری دیگر نیز که محموله مواد مخدر را همراهی می‌کرد شناسایی و توقیف شد.
سردار شجاع خاطر نشان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان از برنامه‌های تعریف شده است که نشانه همدلی و همگرایی و هم پوشانی نیروی انتظامی است. ۲۳۵۲۳۱ کد خبر 1352091

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس مواد مخدر قاچاق مواد مخدر ستاد مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران کلانتری ۱۳ قدس با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به باندهای قاچاق کار شناسایی و دستگیری افرادی که در این زمینه فعالیت دارند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از دستگیری سه فروشنده مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت:  در بازرسی از محل اختفای آنان سه کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع ماری جوانا همراه با یک قبضه سلاح جنگی کمری غیر مجاز ،دو تیغه خشاب مربوطه و شش هزار قرص ممنوعه روانگردان را کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کشوری در خاتمه با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند گفت: پلیس به صورت شبانه روزی و با شدت با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد