Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سلسله اسامی ۲۲ داوطلب تایید صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، شریف خسروی اظهار داشت: یحیی ابراهیمی، جعفرعلی امامی، وحید حسنوند، سجاد حقیابی، اکبر  حیدری، ابراهیم حیدری مقدم، داود داودی، علی رستمیان، رضارضایی، علی رضایی، محمدامین رضوانی، حمیدرضا شیرواند، حشمت الله صادقی، علی باقر طاهری نیا، امیر حمزه عزبری، عزیز عسگری، حمیدرضا کاکولوند، محمد حسین محمدی، روح الله محمدی، عبدالعلی مرادی، حسین ولی پور و جهانشاه مردانی ۲۲ داوطلب تایید صلاحیت شده برای حوزه انتخابیه شهرستان های سلسله و دلفان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه افراد تایید صلاحیت شده از تاریخ ۲۴ بهمن به مدت یک هفته اجازه تبلیغات دارند، عنوان کرد: در مجموع ۸۳ صندوق در شهرستان سلسله به منظور رای گیری در نظر گرفته شده است که به ازای هر صندوق پنج تا هفت نفر هیات اجرایی، یک نفر بازرس و به ازای هر ۱۰ صندوق یک نفر سربازرس  و برای هر صندوق هم ۲ تا پنج نفر عوامل نظارت حضور دارند.

خسروی با بیان اینکه برای هر صندوق یک نماینده فرماندار یا بخشدار تعیین شده خاطرنشان کرد: حداقل سه نفر نیروی نظامی یا انتظامی نیز برای امنیت هر صندوق در امر انتخابات مشارکت دارند.

وی افزود: در مجموع بیش از یکهزار نفر در امر برگزاری انتخابات شهرستان دخیل هستند. 

شهرستان های سلسله و دلفان یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند. 

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا انتخابات مجلس شورای اسلامی لرستان مجلس شورای اسلامی انتخابات98 انتخابات مجلس انتخابات تایید صلاحیت شده حوزه انتخابیه سلسله و دلفان ۲۲ داوطلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود

احمد وحیدی در حاشیه سفر یک روزه خود به مشهد گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه انتخابیه سراسر کشور آماده شده است.
وزیر کشور گفت: با برگزاری دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه ۴۵ نماینده دیگر به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی به مشهد سفر کرده است.

بر اساس اعلام استاندار خراسان رضوی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم ۸۹۰ واحد تولیدی راکد در این استان شناسایی شد که در حال حاضر ۳۰۸ واحد تولیدی از این تعداد احیا شده و ۳۵ واحد در شرف احیا هستند.

همچنین افزون بر ۵۰۰ واحد اقتصادی نیز غیر قابل احیا در استان خراسان رضوی اعلام شده اند که باید وضعیت آنان تعیین تکلیف گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند