Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@10:31:15 GMT

سردار سلیمانی همواره محور وحدت بوده است

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۴۱۴۹

سردار سلیمانی همواره محور وحدت بوده است

فتایی هم در این مراسم با تجلیل از بصیرت مردم استان و ملت ایران اسلامی افزود: مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای جاودان خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «احمد حسین فتایی»، امروز(24 بهمن) در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی در خرم آباد، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن به جهانیان ثابت کرد راه شهدا و امام شهدا ادامه دارد و توطئه های دشمنان بی اثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی چه در زمان حیات و جهاد و چه با شهادت خود همواره محور وحدت بوده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی به عنوان یک چهره نظامی پیش از تسخیر هر منطقه و موضعی به منظور شکست داعش و دشمنان، قلب‌های مردم را تسخیر کرده ‌بود.

 

فتایی  با اشاره به حضور حماسی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی، افزود: حضور گسترده مردم شهرهای مختلف در مراسم‌ بزرگداشت و تشییع سردار شهید سلیمانی  نشان دهنده محبوبیت این شهید و مردمی بودن وی بود.

 

وی بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی منشاء وحدت بین شیعیان، ملت ایران و مردم ایران و عراق شد و چهره پلید جنایتکاران غربی را بیشتر نمایان کرد.

 

فتایی در ادامه با اشاره به نامگذاری کانون فرهنگی هنری مسجد به نام سردار سلیمانی، افزود: امید می رود این کانون محور آگاهی بخشی، بصیرت و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت 420کانون فرهنگی هنری مسجد در استان لرستان، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد پایگاه های برای تقویت فرهنگ دینی در جامعه هستند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون فرهنگی هنری مسجد حماسه حضور سردار سلیمانی کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟