Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@13:49:51 GMT

۱۳۰ کیلوگرم تریاک در استان مرکزی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۴۱۷۴

۱۳۰ کیلوگرم تریاک در استان مرکزی کشف شد

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس استان در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان‌های مرکزی کشور گفت:‌ در این راهبرد مقدار ۱۳۰ کیلوگرم در سه عملیات مشترک پلیس استان در استان‌های فارس و کرمان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار"حسن مفخمی شهرستانی" فرمانده انتظامی استان مرکزی امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مهم‌ترین طرح‌ریزی‌های عملیاتی پلیس استان که با توجه به نوع مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت، برنامه‌ریزی راهبردی و اثربخش در پیشگیری از ورود مواد مخدر به استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مفخمی شهرستانی اظهار کرد: در تداوم این راهبرد، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان موفق شدند،۱۰ قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر را که درزمینهٔ قاچاق مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور به استان‌های مرکزی فعالیت داشتند، تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دهد.

وی تصریح کرد:‌ سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، با همکاری پلیس در استان‌های فارس و کرمان هر ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند و تعداد پنج دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد:‌ در عملیات مشترک پلیسی در استان فارس مقدار۳۰ کیلوگرم تریاک ‌و در ۲ عملیات مشترک دیگر در استان کرمان مقدار ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان مرکزی کیلوگرم تریاک عملیات مشترک پلیس استان مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم