Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – محبوبه قرمزچشمه؛ عملیات اجرایی منطقه یک آزادراه تهران-شمال قرار بود سال پیش به بهره‌برداری برسد بعد از دوبار بدقولی وزارت راه و شهرسازی قول آن برای افتتاح به نیمه اول اسفندماه عودت داده است. دست اندرکاران این پروژه می‌گویند در طول این 5سال به طور متوسط 5000 نفر به طور مستقیم با تعداد 1200 دستگاه ماشین آلات راهسازی در بالای 100 جبهه کاری با تمام توان شبانه‌روز در این پروژه فعالیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبور از آزاد راه تهران – شمال امروز رایگان است

خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: عبور آزمایشی از پروژه منطقه یک آزادراه تهران-شمال  دیروز از ساعت 12 تا 14 انجام شد.  نواقص و مشکلات آن را بررسی کردیم. امروز نیز در 2 ساعت عبور آزمایشی رایگان  از آزاد راه را خواهیم داشت.

60 درصد هزینه آزادراه توسط دولت تامین شده است

 مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه در پاسخ به این پرسش که هزینه عبور از این آزادراه چگونه محاسبه می‌شود، گفت: عوارض  آزادراه بر اساس برآورد هزینه سرمایه گذار است شرکت سرمایه‌گذار آزاد راه بر اساس هزینه ای که برای ساخت انجام داده ، میزان عوارض را محاسبه کرده است. این محاسبه قیمت با 60 درصد تخفیف باید انجام شود زیرا 60 درصد هزینه توسط دولت تامین شده است. بنابراین این رقم زیر 50 هزار تومان است. 

عوارض 50 هزار تومانی صحت ندارد

وی افزود: ما در کارگروه به دنبال این هستیم که با روش هایی  افزایش زمان بهره برداری توسط سرمایه گذار را کاهش دهد. عدد مشخص عوارض قبل از بهره برداری رسمی اعلام می شود اما مطمئن باشید قیمت آن زیر 50 هزار تومان است. عوارض به صورت الکترونیکی است و دستگاه‌های ITC و دوربین‌های تردد شمار در این آزادراه قبل از شروع تردد نصب شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که  زمان قطعی افتتاح  قطعه یک آزاه‌راه تهران – شمال آزاد راه چه زمانی خواهد بود، گفت: آزاد راه به طور کامل آماده بهره برداری است و به طور قطع نیمه اول  اسفند افتتاح خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: عوارض آزاد راه تهران شمال معاون وزیر راه و شهرسازی آزادراه تهران سرمایه گذار بهره برداری راه تهران آزاد راه نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۹ اردیبهشت
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۸ اردیبهشت
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | گره کور بزرگراه بسیج باز می شود
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | ویژگی های این معبر جدید پایتخت
  • افتتاح یک بزرگراه جدید در تهران تا پایان امسال | این بزرگراه شرق تهران را از دست کامیون های سنگین خلاص می کند