Web Analytics Made Easy - Statcounter

۲۶۴ نقطه برای تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان جانمایی شد. ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همزمان با سراسر کشور، تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان از ساعت صفر بامداد امروز (پنجشنبه) برابر قانون آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اجرای ماده 56 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده 40 آئین‌نامه اجرایی، مهلت فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای تأیید صلاحیت شده یک هفته است به‌ طوری‌که در ساعت 8 صبح روز پنج‌شنبه مورخ 1-12-98 یعنی 24 ساعت قبل از شروع اخذ رأی، پایان می‌یابد.

مطابق ماده 65 قانون انتخابات مصادیق «اقدامات مغایر امنیت ملی نظیر تفرقه قومی و مذهبی از طریق شبکه‌های اجتماعی و فضاهای مجازی»، «دادن وعده‌های خارج از اختیارات قانونی توسط نامزدها»، «هرگونه تخریب، هتک حرمت و حیثیت نهادها، افراد و یا نامزدها از سوی نامزدهای انتخاباتی»، «نوشتن، اظهار و انتشار مطالبی که در قوانین مربوطه جرم شناخته شده است«، «دیوارنویسی»، «تخریب یا پاره کردن عکس و دیگر آثار تبلیغاتی نامزدها در مهلت قانونی تبلیغات که در محل‌های مجاز الصاق شده و یا قرار گرفته باشد»، «نصب یا توزیع کلیه اقلام و آثار تبلیغات انتخاباتی تهیه شده بدون رعایت مفاد این قانون و فاقد نام و هویت تهیه‌کننده»، «استفاده از آثار تبلیغاتی متضمن موارد مغایر عفت عمومی و یا موازین شرع»، «اخلال و برهم زدن اجتماعات و سخنرانی‌های قانونی و تعرض به ستادهای انتخاباتی نامزدها»، «استفاده از کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در خارج از محیط سخنرانی» و «استفاده از حمایت و امکانات بیگانگان اعم از مالی و غیرمالی در تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی» در فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات توسط نامزدها، احزاب و گروه‌ها و اشخاص حقیقی و حقوقی جرم بوده و متخلفان علاوه بر مجازات‌های مقرر در قوانین مربوطه به مجازات درجه 6 قانون مجازات اسلامی به استثنای حبس نیز محکوم می‌شوند.               

داغ شدن تنور انتخابات در کردستان؛ صلاحیت 11 داوطلب دیگر نمایندگی مجلس تایید شد+جزئیاتمیزگرد انتخابات|کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 5 حوزه انتخابیه کردستان معرفی می‌شوند‌        

براساس اعلام ستاد انتخابات استان کردستان، 264 نقطه برای تبلیغات کاندیداهای یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های تابعه استان پیش‌بینی شده به طوری‌که در شهر سقز 130 نقطه، قروه 40 نقطه، سنندج 30 نقطه، بیجار 20 نقطه، دهگلان 16 نقطه، کامیاران 15 نقطه، بانه 11 نقطه، مریوان 6 نقطه و دیواندره 6 نقطه پیش‌بینی شده است.

از این تعداد بیشترین آمار متعلق به شهر سقز با 130 نقطه و شهر سروآباد فاقد جایگاه و هر کاندیدا در محل ستاد انتخابات خود اقدام به تبلیغات می‌کند!

استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است که در مجموع 126 کاندیدای انتخابات مجلس در این حوزه‌های انتخابیه به رقابت پرداخته و در پایان برای شهرستان‌های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» یک نماینده انتخاب و راهی مجلس می‌شوند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی نقطه برای تبلیغات استان کردستان آثار تبلیغات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دور اول انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ورامین بدون شکایت برگزارشد
  • تبلیغات نامزدها تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد
  • چهار روز تا مرحله دوم انتخابات مجلس در خرم آباد
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • رقابت چالشی کاندیداها در میدان مناظره‌ها