Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا این مسابقات به همت هیات اتومبیلرانی کیش روز پنجشنبه اول اسفند در محل باند تفریحات هوایی این جزیره برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند از۲۶ تا ۳۰ بهمن با در دست داشتن کپی بیمه شخص ثالث، گواهینامه و بیمه ورزشی از ساعت ۸ و سی دقیقه تا ۱۵ برای ثبت نام به موسسه ورزش و تفریحات سالم مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلاس توجیهی این مسابقه مهیج نیز چهارشنبه از ساعت ۱۵ در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک برگزار خواهد شد، همچنین خودروهای شرکت کننده می بایست جواز ورود به مسابقه را از کمیته فنی هیأت اتومبیلرانی همراه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی  موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش این مسابقه باتوجه به  به استقبال پرشور علاقه مندان از مسابقه اتومبیلرانی (شتاب) در بخش آقایان، برگزار می شود و در اجرای آن از دستگاه های بسیار دقیق مخصوص با قابلیت محاسبه زمان تا هزارم ثانیه استفاده خواهد شد، همچنین داوران مطرح فدراسیون اتومبیلرانی بر این مسابقه نظارت خواهند کرد. 

 مسابقات اتومبیلرانی «شتاب» بزرگ کیش در بخش مردان  ۱۰ و ۱۱ بهمن ماه جاری در کلاس های مختلف، با حضور ۱۳۳ خودرو در محل باند تفریحات هوایی و زیر نظر هیأت اتومبیلرانی برگزار شد. 

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کیش بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش بانوان کیش بانوان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: طرح بانوی توانا با هدف کیفی سازی زندگی بانوان سالمند و مشارکت بانوان بالای ۶۰ سال و سالمند در ورزش اجرا می‌شود.
دهقان با اشاره به اینکه درمرحله اول این طرح ۳۰ بانوی بالای ۶۰ سال حضور دارند، افزود: این طرح در دو رشته آب درمانی و ورزش در آب به صورت ۱۶ ساعت رایگان برای بانوان یزدی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • آغاز اجرای طرح بانوی توانا در یزد
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • امتیاز ویژه برای دانشجومعلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سر کلاس درس می‌روند
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود