Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشریه دیلی میل نوشت: ستارگان برایتون در حالی که برای اردوی زمستانی انگلیس را به مقصد اسپانیا ترک کرده‌اند، بادکنک‌های استنشاق شده را در داخل یک ویدیو فیلمبرداری کردند.

باشگاه برایتون پس از انتشار ویدئویی که چهار بازیکن آنها در حال استنشاق از بادکنک هستند، تحقیقات داخلی را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این بازیکنان در اواسط استراحت زمستانی خود قرار دارند و برخی از آنها از این فرصت استفاده کرده‌اند تا از یک مرخصی در اسپانیا لذت ببرند.

هرچند چهار تن از آنها پس از انتشار فیلم‌هایی از رفتاری که در یک میهمانی شبانه داشته‌اند بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. شین دافی، پاسکال گروس، لئاندرو تروسارد و علیرضا جهانبخش همه را می‌توان با بادکنک‌هایی که در دست دارند، دید.

در حالی که محتوای این بادکنک‌ها ناشناخته هستند، معمولاً از این بادکنک‌ها برای استنشاق اکسید نیتروژن استفاده می‌شود، که تفریحی استفاده می‌شود، به عنوان گاز خنده یا "ترک خوردگی هیپی" نیز شناخته می‌شود. 

سخنگوی باشگاه برایتون گفت: "این باشگاه از ویدئویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، آگاه است. این موضوع در داخل باشگاه مورد بررسی قرار می‌گیرد."

در این ویدئو، بازیکنان در اطراف یک میز نشسته‌اند، که نوشیدنی‌ها و یک لوله شیشه روی آن قرار دارد. جهانبخش که در نزدیکی زنی با موهای تیره نشسته است، از یک بادکنک استنشاق می‌کند. سپس این دوربین به سمت با یک پیراهن سفید به تروسارد و دافی، هر دو به رنگ سیاه، با بالن و سپس هافبک گروس، می‌رود.

این فیلم به صورت طبیعی مشکل بزرگی برای گراهام پاتر اجرا می‌کند که به همراه برایتون در سال جدید به برتری دست پیدا نکرده و نزدیک به منطقه سقوط است. برایتون در هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر برابر برایتون شکست خورد و اکنون با نوریچ قعرنشین تنها 9 امتیاز فاصله دارد. آنها قبل از دربی با کریستال پالاس باید با رقابت با شفیلدیونایتد رده پنجمی مسابقات لیگ برتر انگلیس را از سر بگیرند.

ویدیوی زیر از تفریحات بازیکنان تیم برایتون در فضای مجازی منتشر شده است و با واکنش‌های مختلفی رو به رو شده است:

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش برایتون انگلیس بادکنک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه»، «چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟»، «آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟»، «مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن»، «تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم»، «خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم»، «کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن»، «ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم»، «کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است»، «به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده»، «پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج»، «خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم»، «پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟»  را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

سرکار گذاشتن خنده دار خانم معلم توسط دانش آموزان بامزه

چرا آموزش و پرورش از یک سریال نمایش خانگی شکایت کرد؟

آیا می دانید اولین سرویس مدرسه در تهران مربوط به چه دوره ای است؟

مهارت بینایی خود را بسنج؛ سه تفاوت دو تصویر ظاهراً یکسان رو پیدا کن

تصویری از کادوی دانش‌آموزان عشایر به معلمشان؛ از این خاصتر نداریم

خاطره‌ی خنده‌دار حاج‌ آقا قرائتی درباره‌ی پول دادن به پیشنماز مدرسه + فیلم

کسانی که بیشترین دقت رو دارن میتونن سه تفاوت دو روباه رو پیدا کنن

ابتکار خنده‌دار دانش‌آموز در جواب بقیه که میپرسن ساعت چنده؟ + فیلم

کتاب زندانی قفقاز، سوغات روزگار تبعید نویسنده است

به همین راحتی مزاجت را تشخیص بده

پرونده بزرگترین باند تجاوز به دانش آموزان دختر در کرج

خاطره خنده‌دار خانم معلم از روز معلم؛ کفش پاشنه بلند پوشیده بودم

پشت پرده ویدئو عروس ۱۴ ساله تهرانی چه بود؟

 

دیگر خبرها

  • فیلم؛ سرکار گذاشتن بامزه خانم معلم توسط دانش آموزان
  • ورود عجیب و خنده‌دار بازیکن تعویضی به زمین بازی / فیلم
  • جهانبخش در باشگاه صدتایی‌های فاینورد
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • متخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • امروز با نیما: ختده سرد