Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش و مسیح عدل‌پرور سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را چهارشنبه، 23 بهمن ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، این دوره جشنواره چهارشنبه 23 بهمن با اجرای آرش و مسیح عدل‌پرور خواننده‌های پاپ در دو سانس 18:30 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این اجرا تیزر این دوره جشنواره پخش شد و سپس اعضای گروه با حضور روی صحنه اولین قطعه را با نام «زدی پر» اجرا کردند. در ادامه، آرش و مسیح بعد از خوشامدگویی به حضار دومین قطعه خود را با عنوان «بعد از تو» اجرا کردند.

سپس قطعه‌های «نرو»، «گلی» و «تو که نیستی پیشم» اجرا شد که از قطعات پرطرفدار این دو برادر هستند و پخش آن در ابتدای فعالیت آرش و مسیح کمک کرد بیشتر نزد علاقه‌مندان موسیقی پاپ شناخته شوند.

در ادامه، مسیح ترانه دیگری را به‌صورت انفرادی اجرا کرد. سپس «غوغا می‌کنم» با ریتمی متفاوت و با همراهی پررنگ پرکاشن اجرا شد. «نمیرم» عنوان آخرین قطعه اجرایی این برنامه بود.

اشکان آبرون رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد، سید میلاد عالمی نوازنده ویولن، دارا دارایی و احسان امیدی نوازنده گیتار باس، محمدعلی نصری نوازنده گیتار الکتریک، آرش پژند مقدم و مهران غلامی نوازنده درام اعضای ارکستر این دو خواننده در این اجرا بودند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر تا چهارشنبه، 30 بهمن در شش سالن وحدت، رودکی، نیاوران، سوره، برج آزادی و میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود. در این مدت 82 گروه در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، پاپ، تلفیقی، بانوان، ‌کودک و نوجوان با 90 اجرا روی صحنه می‌روند.

انتهای پیام /4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر موسیقی جشنواره فجر آرش و مسیح سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر میلاد نمایشگاه آرش و مسیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فردا برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری،  مدیرکل دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا (یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برای بررسی وضعیت فعالیت موسیقی استان‌های فارس و بوشهر به این دو استان سفر می‌کند.

قرار است، سمیعی به همراه مسئول دفتر سرود و برخی از کارشناسان دفتر موسیقی، در این سفر ضمن بازدید از انجمن‌های موسیقی با گروه‌های سرود، فعالان موسیقی، مدیران ارکسترهای استانی و مدیران ادارات کل فرهنگ و ارشاد استانی دیدار کند و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آنان قرار گیرد.

همچنین در پایان این سفر دو روزه مدیر دفتر موسیقی ضمن بازدید از روند برگزاری جشنواره موسیقی خلیج فارس با هنرمندان حاضر در این جشنواره گفت‌وگو خواهد کرد.

استان بوشهر اخیرا جزو استان‌های پرحاشیه در حوزه موسیقی بوده است؛ حاشیه‌هایی که آغاز آنها با لغو فستیوال موسیقی «کوچه» بود و پس از آن با لغو کنسرت آرمان گرشاسبی و صادر نشدن مجوز کنسرت معین زندی ادامه داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس