Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین کارگاه آموزشی حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف استان برگزار گردید .

به گزارشخبرگزاری برنا از همدان روز گذشته نخستین کارگاه آموزشی در حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف همدان برگزار گردید .
علی اصغر سالوند رییس هیئت گلف استان اعلام کرد : این کارگاه به درخواست هیئت گلف همدان و با همکاری معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان در محل سالن کنفرانس معاونت جوانان از ساعت چهارده لغایت شانزده با حضور تعدادی از مربیان و بازیکنان هیئت گلف برگزار شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد : در این کارگاه مطالبی بسیار مفید و ارزنده ای در خصوص ازدواج آگاهانه توسط مدرس دوره ارائه گردید و همچنین مباحثی نیز درباره روش های کنترل استرس در رویداد های ورزشی و چگونگی غلبه بر اضطراب هنگام مسابقه مطرح گردید که بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .
رییس هیئت گلف استان افزود : با توجه به ماهیت رشته ورزشی گلف کنترل استرس و غلبه بر اضطراب هنگام مسابقات تاثیر بسزایی در عملکرد ورزشکاران دارد بنابراین در برنامه های آموزشی هیئت گلف علاوه بر موضوعات طراحی تمرین به روش های نوین و علمی ، نگاه ویژه ای نیز به مباحث روانشناختی و مدیریت استرس خواهیم داشت و در صدد هستیم از مشاوره ها و رهنمود های یکی از بهترین متخخصان روانشناسی شهرمان که در حوزه ورزش نیز دارای تجربه های لازم و کافی است ، بهره مند شویم تا قبل و هنگام مسابقات تیم های اعزامی مان را همراهی کند .
در پایان سالوند کمال تشکر و امتنان خود را از معاونت جوانان را درخصوص حمایت های بی شائبه و برگزاری این کارگاه ابراز نمود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان نخستین کارگاه آموزشی هیئت گلف استان معاونت جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری دوازدهمین كارگاه بین‌المللی تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری تورنمنت برای استعدادیابی در فوتبال پایه
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل