Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرماندار سمنان از تاییدصلاحیت نهایی 31 نامزد انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه خبر داد و گفت: تبلیغات انتخاباتی داوطلبان به طور رسمی از بامداد امروز آغاز شد.

سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با ایسنا از یک نشست با نامزدها و نمایندگان آنها در صبح امروز 24بهمن ماه خبر داد و اظهار کرد: در این نشست از نامزدها خواستیم که قوانین ابلاغی در خصوص تبلیغات انتخاباتی را رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شروع تبلیغات انتخاباتی از داوطلبان نمایندگی در این حوزه انتخابیه خواست با رعایت قوانین به برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در سمنان کمک کنند.

فرماندار سمنان از تشکیل کمیته امحا در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: بدیهی است در صورتی که تبلیغات انتخاباتی مطابق با قوانین نباشد اکمیته امحاء نسبت به جمع‌آوری تبلیغات اقدام خواهد کرد.

دکتر دانایی ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات افزود: مردم استان و خصوصا حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه همواره حضور پررنگی در انتخابات داشتند.
وی از وجود بیش از دو هزار نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در این حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: این حوزه انتخابیه برای برگزاری یک انتخابات حماسی آمادگی کامل دارد.

دانایی با بیان اینکه باید بکوشیم که شرایطی فراهم شود که مردم با اطمینان خاطر در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند تصریح کرد: ستاد انتخابات شهرستان بر برپایی بی‌طرفانه انتخابات تاکید دارد و می‌کوشد با بسترسازی مناسب زمینه حضور باشکوه و پرشور مردم را در انتخابات دوم اسفند فراهم کند.

وی ایجاد فضای آرام و بدور از تنش، تخریب را از عوامل موثر در افزایش مشارکت مردمی ارزیابی و خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به اقتدار نظام مقدس اسلامی کمک شایانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، اسامی داوطلبان تاییدصلاحیت شده حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه براساس حروف الفبا به شرح ذیل هستند:

غلامرضا ابراهیمی

عبدالحمید اختری

محمد علی آریا منش

ابراهیم باصری

محمد اسماعیل پیوندی

روح اله جمعه ای

علیرضا خسروی

محمد خوش بیان

جمال دامغانیان

احمد داودی

علی محمد ذوالفقاری

امیر رفیعیان

رحمان سعادت

مصطفی شاطری

حسام الدین شریعت پناهی

مسعود شکیبایی فر

رضا شمس خانی

علی صفا

بتول طاهریان

سید ابوالقاسم طباطبائی نژاد

مصطفی طوریان

ابوالقاسم عبدالکریمی

علیرضا غفوریان

عباس کاشیان

امید کامروا

عباس گلرو

حمید رضا محمدیان

عباس ملک دار

ابراهیم نظری

حامد نظری کمرودی

علی محمد همتی
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات مجلس یازدهم سمنان مهدیشهر و سرخه حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه سمنان تبلیغات انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌گفت: سالن‌ها و امکانات عمومی که در اختیار دستگاه‌های دولتی ۵ شهرستان است به عدالت در اختیار نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم انتخابات قرا می‌گیرد.

عزیزاده گرجی افزود: ۴ نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات در این حوزه می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های دولتی قرارداد منعقد و برای برگزاری همایش‌های انتخاباتی از آنها استفاده کنند.

او با بیان اینکه تعرفه استفاده از این سالن‌ها متفاوت، اما با حداقل نرخگذاری است، ادامه داد: این نامزد‌ها تا پایان مهلت تبلیغات انتخاباتی می‌توانند از سالن‌های دولتی برای استفاده تبلیغاتی خود استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: همه این سالن‌ها به تفکیک با درجه بندی و تعرفه قطعی از سوی هیئت تبلیغات استان به فرمانداری‌های ۵ شهرستان اعلام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم مجلس در زنجان چالش بین فضاسازی و حقیقت
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • رونمایی از لیست‌های انتخاباتی/ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • انتخابات الکترونیک چه مراحلی دارد؟
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی | چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟