Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس جهانی موبایل (WMC) به دلیل عدم حضور بسیاری از شرکت‌های فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و اپراتور‌های جهانی لغو شد. این رویداد قرار بود از ۲۴ لغایت ۲۷ فوریه در شهر بارسلونا برگزار شود. به تازگی دو شرکت نوکیا و اچ‌ام‌دی گلوبال دلیل عدم حضور خود را در این رویداد جهانی مهم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو شرکت شیوع سریع ویروس کرونا را بهانه عدم شرکت در این مراسم اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: انتشار تصویر مرموز ثبت شده با یکی از گوشی‌های شیائومی

دو شرکت نوکیا و اچ‌ام‌دی گلوبال در بیانیه‌ای اعلام کرده‌اند که از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۲۰ (WMC 2020) منصرف شده‌اند. این دو شرکت با ارسال یک خبر مطبوعاتی از طرف دفتر مشترک خود در شهر اپسوی فنلاند تأیید کرده‌اند که این شرکت‌ها به دلیل گسترش ویروس کرونا در این مراسم جهانی بزرگ شرکت نخواهند کرد. این دو شرکت به دلیل شیوع این بیماری در سطح جهان ابراز نگرانی کرده‌اند و اعلام کرده‌اند سلامتی کارکنان این دو شرکت از همه مسائل برای مدیران از همه چیز مهم‌تر است و به همین دلیل در مراسم بزرگ پیش رو در شهر بارسلونای اسپانیا شرکت نخواهند کرد.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال کنفرانس جهانی موبایل را یک فرصت مناسب برای معرفی محصولات جدید خود می‌داند، هرچند امنیت کارمندان، مشتریان و سهامداران این شرکت را در اولویت قرار می‌دهد. این شرکت برای معرفی محصولات جدید نوکیا زمان جدیدی را در نظر خواهد گرفت، اما هنوز این تصمیم‌ها نهایی و اعلام نشده است. شرکت نوکیا هم در بیانیه خود امنیت مشتریان، کارمندان و مدیران این شرکت را در اولویت قرار داده است و تصمیم نهایی گرفته است که از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل انصراف دهد. نوکیا به جای شرکت در این کنفرانس جهانی، تصمیم گرفته است به صورت مستقیم با مشتریان وارد ارتباط شود و مراسم‌های زنده برگزار کند که این نشانه استفاده این شرکت از فناوری ارتباطی 5G است.

اچ‌ام‌دی گلوبال و نوکیا مانند شرکت‌های سونی، ویوو، تی‌سی‌ال، یولفون و دیگر شرکت‌های اپراتور از شرکت در کنفرانس جهانی موبایل ۲۰۲۰ (WMC 2020) انصراف داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی شرکت نوکیا کنفرانس جهانی موبایل شرکت در کنفرانس جهانی موبایل اچ ام دی گلوبال دو شرکت شرکت نوکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان

بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق امروز به میزبانی شهر زنجان افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق از 11 تا 13 اردیبهشت به میزبانی زنجان امروز افتتاح شد. 11 کارگاه‌ آموزشی روز گذشته در چند واحد تولیدی مختلف استان در حوزه برق برگزار شد.

این کارگاه‌ها شامل کارگاه آشنایی با کاربردهای هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی شرکت‌های توزیع نیروی برق، کارگاه بررسی امنیت سایبری تجهیزات پست های شبکه توزیع برق مبتنی بر پروتکل TLS ، کارگاه نیازسنجی آموزشی کارکنان بر مبنای روش، DACUM با ارائه مهندس حمید نوروزی و سهیلا میرزائی و کارگاه رتبه‌بندی مدیریت برق شهرستان‌های شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی با بهره‌گیری از رویکرد تحلیل پوششی داده‌ها، کارگاه الزامات امنیت سایبری در شبکه های هوشمند توزیع برق، بررسی و پیاده‌سازی هانی پات‌های اختصاصی برای، شناسایی و مقابله با حملات به شبکه‌های صنعت برق و کارگاه کانورت و مدلسازی شبکه‌‌های توزیع در نرم افزارهای مطالعاتی و نهایتاً کارگاه چالش‌های حفاظت شبکه‌های توزیع برق برگزار شد.

آیین افتتاح بیست وهشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق، رأس ساعت 8 امروز در سالن همایش غدیر دانشگاه زنجان با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

حسین عسکریان ابیانه رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک در این مراسم گفت: این کنفرانس از سال 77 شروع به کارکرده و تاکنون دستاوردهای بسیاری خوبی در صنعت برق داشته است.

وی ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملاً با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد؛ هزاران بازدید دانشجویی از این کنفرانس صورت می‌گیرد که زنجیره عملی علم و صنعت تقویت می‌شود.

رئیس دائمی کنفرانس و رئیس انجمن مهندسین برق و الکترونیک همچنین تصریح کرد: ارتباط‌هایی که مسئولان اجرایی کشور داریم در به کارگیری دستاوردهای این کنفرانس‌ها نقش مهمی دارد.

پیام جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان در آیین افتتاحیه بیست و هشتمین کنفرانس بین‌المللی شبکه های توزیع برق اظهار کرد: وجود صنایع بزرگ برق سبب شده استان زنجان قطب صنعت برق کشور محسوب شود.

وی ادامه داد گفت: این کنفرانس با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک ایران، دانشگاه زنجان و مساعدت صنایع مهم، بزرگ و موفق مستقر در زنجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان اظهار کرد: کارگاه‌های برگزار شده این کنفرانس از لحاظ بار علمی و صنعتی در سطح بسیار بالایی بود. چهار میزگرد تخصصی نیز امروز در حاشیه این کنفرانس برگزار خواهد شد و در کل بار علمی این همایش بسیار بالاست.

به گزارش تسنیم، بیش از یک هزار نفر از سراسر کشور از بخش دولتی صنعت برق، بخش خصوصی و دانشگاهی برق ایران در زنجان حضور پیدا کرده‌اند؛ پروفسور علیرضا بخشایی استاد تمام دانشگاه کوئینز، کانادا و پروفسور گئورگ قره‌پتیان عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر سخنرانان کلیدی این کنفرانس هستند. همینطور لازم به ذکر است در نمایشگاه جانبی کنفرانس شرکت‌های مختلفی حضور پیدا کرده‌اند و دستاورد‌ها و خدمات خود را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • اینترنت فورجی به قمر زمین می‌رود
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • «گروسی» به ایران می‌آید
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان