Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@11:02:18 GMT

کاسیاس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۳۳۷

کاسیاس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا می‌شود؟

ستاره اسبق ماتادورها در انتخابات پیش روی فدراسون فوتبال اسپانیا شرک خواهد کرد.

به گزارش مشرق، ایکر کاسیاس گلر پر افتخار تیم ملی اسپانیا و باشگاه رئال مادرید پس از حمله قلبی که در جریان تمرینات پورتو برایش رخ داد از دنیای بازیگری وداع کرد.

کاسیاس شخصیت  محبوبی در فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید و زندگی شخص وی همواره از حواشی دور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که وی به تازگی از دنیای حرفه‌ای بازیگری وداع کرده خبرها حاکی از حضور وی در بخش مدیریت فوتبال دارد.

رسانه "Cadena Ser" اعلام کرد ایکر کاسیاس در انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال اسپانیا شکرت خواهد کرد و پرس رئیس کنونی باشگاه رئال از حضور وی به شدت حمایت کرده است.

رقیب اصلی کاسیاس روبیالس  است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال کاسیاس رییس فدراسیون اسپانیا تیم ملی اسپانیا دروازه بان فوتبال اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • حواشی دنیای فوتبال
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد