Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمالا باز هم شاهد دوری رابیو از ترکیب تیم ملی فرانسه خواهیم بود. 

طرفداری- نزدیک به 2 سال از آخرین بازی آدرین رابیو برای تیم ملی فرانسه میگذرد. با توجه به صحبت هایی که رئیس فدراسیون فوتبال این کشور انجام داده است، احتمالا بازهم شاهد غیبت او در دعوت شدگان به تیم ملی خواهیم بود.

به گزارش RMC Sport، نوئل لو گرائت، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه خود گفت: 

حضور رابیو در تیم المپیک فرانسه؟ او محروم نیست و می تواند به این تیم دعوت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز با ریپول(سرمربی تیم امید فرانسه) حرف نزده ام و نمی توانم پاسخ قطعی به سوال شما بدهم. 

دعوت رابیو به تیم بزرگسالان برای یورو 2020؟ اوضاع در ایم مورد کمی پیچیده است. دشان را می شناسم و می دانم که او آدم کینه توزی نیست. اما هنوز اتفاقات گذشته را در ذهنش دارد. تا این لحظه هیچ کاری را بر علیه او( رابیو) انجام نداده ام. دوست داشتم که با آدرین ملاقات کنم، البته که نه به قصد تنبیه و یا کوبیدنش. خوشحالم که او در باشگاه پر از پرستیژی مانند یوونتوس حضور دارد. او توانسته است به یکی از ارکان ثابت این باشکاه تبدیل شود.  

مشکلات من با مادر رابیو؟ از آدریان خواستم که بیاید و در مورد مسائلی که اتفاق افتاد توضیح دهد. پس از آن خانم رابیو( ورونیکا رابیو) بود که گفت ابتدا خودش می خواهد به تنهایی بیاید و با من گفتگو کند. من گفتم که حرفی ندارم که با او بزنم. در تماس بعدی او به من گقت که این بار می خواهدبا پسرش بیاید. من نمی خواستم که او در جلسه حضور داشته باشد، پس قرار ملاقات کاملا لغو شد. می خواستم به آدریان بگویم که او هنوز برای به وارد شدن به این مسائل حاشیه ای خیلی جوان است. اما متاسفانه این ملاقات هیچوقت اتفاق نیافتاد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است

طرفداری| دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بار دیگر مورد تست های تخصصی فیزیوتراپی قرار گرفت تا تکلیفش برای بازی با سپاهان مشخص شود.

علیرضا بیرانوند در تمرین امروز پرسپولیس مورد معاینه دقیق تیم پزشکی با دستگاه های مخصوص مربوط به سنجش قدرت عضله های دست قرار گرفت تا شانس خود را برای دریافت تایید از سوی آنها و ایستادن در دروازه پرسپولیس برای دیدار با سپاهان پیدا کند. دروازه بان ملی‌پوش پرسپولیس که قبل از آغاز تست پزشکی هم احساس درد ناشی از تحمل وزن داشت با معاینه پزشکان از حضور در دروازه این تیم برای بازی فردا منع شد.

به نقل از مهر، دروازه بان پرسپولیس به هیچ وجه آمادگی لازم را برای مهار شوت های سنگین و چرخش کامل مچ دست ندارد اما اصرار به بازی کردن داشت که منع شد. بیرانوند در بخش هایی از تمرین اختصاصی دروازه بان ها نیز شرکت کرد تا تلاش دوباره ای برای بهبود وضعیت خود داشته باشد اما کمترین شانس را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیمش در بازی فردا با سپاهان دارد.

امیررضا رفیعی دروازه بان جوان سرخ ها که در چهار دیدار قبلی این تیم مسوولیت حفاظت از دروازه پرسپولیس را داشت گزینه اصلی ایستادن در چارچوب دروازه سرخپوشان است. با این حال باید دید آیا دستیاران اوسمار می توانند بیرانوند را راضی به یک هفته نیمکت نشینی دیگر در لیگ کنند یا این بازیکن در مهم ترین رویداد پنج هفته آخر تیمش در لیگ برتر فصل جاری شرکت خواهد کرد. دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • از بیرانوند اصرار، از پزشکان پرسپولیس انکار؛ مقابل سپاهان هم رفیعی فیکس است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار