Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:17:05 GMT

شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری مسلمانان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۸۹۰

شهادت سردار سلیمانی موجب بیداری مسلمانان جهان شد

ماموستا ملاعباس احمدی روز پنجشنبه در آیین چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی که در مسجد جامع امیرآباد بوکان برگزار شد، افزود: شهادت این سردار برگز اسلام به دست امریکای جنایتکار هویت تروریستی سردمداران آمریکا را به جهانیان نشان داده و باعث جاودانه شدن وی در دل ملت‌های آزادیخواه جهان شد.

وی با بیان اینکه این شهید متعلق به همه مردم ایران است اظهار داشت: این شهید با بزرگواری و متانتی که داشت برای خدمت به اسلام و مسلمین شب و روز نمی‌شناخت و در نهایت نیز جان خود را برای حفظ امنیت مردم ایران و منطقه و در راه مقابله با استکبار تقدیم نظام و رهبری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: شهید سلیمانی نمونه برجسته تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام (ره) بود که همه عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارند و راه وی متوقف نخواهد شد و ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: بسیاری از توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان در منطقه و جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی، سیاست و راهبردهای این سردار رشید و با ذکاوت وی بارها نقشه برآب شد.

امام جمعه بوکان با قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی موجب خوشحال شدن دوستان نظام و مایه یاس و ناامیدی دشمنان اسلام و مسلمین شد.

در این مراسم فرمانده سپاه بوکان نیز در سخنانی ریشه بسیاری از مشکلات داخلی در کشور را ناشی از کمبود مدیران انقلابی دانست و گفت: جبهه فرهنگی انقلاب، نیازمند سربازانی مخلص، مجاهد و جهادی است که در راستای حل مشکلات مردم با تمام وجود وارد عرصه شوند.

سرهنگ حسین جمشیدی اضافه کرد: سردار سلیمانی یکی از مدیران جهادی بود که جان و مال خود را وقف اسلام و رفع مشکلات مردم منطقه و جهان اسلام کرد و در این راه به آرزوی خود که همانا شهادت در راه خدا بود نیز نایل آمد.

وی افزود: مشکلات مردم با روحیه جهادی حل خواهد شد و در این راستا مدیران باید روحیه جهادی خود را حفظ و تقویت کنند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۹۸ مورد حمله بالگردهای آمریکایی قرار گرفت؛ وی در این حرکت تروریستی در فرودگاه بغداد به همراه ۹ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا استکبار امام جمعه جهان حضور گسترده مردم مسلمانان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سردار سلیمانی مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)

به گزارش همشهری آنلاین ، بر اساس قوانین دین اسلام ازدواج غیر مسلمانان با مسلمانان منع شده و بر همین اساس به نظر می رسد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان برای ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر جوان ایرانی به دین اسلام گرویده است.

این بازیگر ۲۸ ساله سینما و تلویزیون ایران پیش از این تصاویری از سفرهای خود به کشور پرتغال و حضور در استادیوم های ورزشی این کشور را منتشر کرده بود.

شیدا مقصودلو متولد ششم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

شیدا مقصودلو فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۹۵ با بازی در فیلم سینمایی «قهرمان» آغاز کرد. او همچنین در نمایش‌های «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج» و «نشانی» نیز نقش‌هایی را ایفا کرده است.

کد خبر 847406 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است