Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@04:00:21 GMT

۱۷ روستا در شهرستان شفت قطعی برق دارند

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۵۹۹۲

۱۷ روستا در شهرستان شفت قطعی برق دارند

ایسنا/گیلان فرماندار شفت گفت: ۱۷ منطقه روستایی شهرستان شفت بالغ بر ۱۶۸۵خانوار دچار قطعی برق هستند.

سید محسن موسوی در گفت وگو با ایسنا ضمن قدرانی از صبر و تحمل مردم شهرستان شفت به واسطه تحمل مشکلات ناشی از بارش برف، اظهار کرد: منطقه شهری شفت از وضعیت مناسب برخوردار بوده است و تمام تمرکز برای بازگشایی راه های ارتباطی در نقاط مختلف روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲۸منطقه روستایی با مشکل بازگشایی معابر اصلی و فرعی مواجهه است، گفت: در محدوده امام زاده ابراهیم شفت بخشی از راه های اصلی بازگشایی شده و تلاش می شود تا ساعات پایانی امروز ادامه مسیرهای منتهی به این منطقه بازگشایی صورت گیرد.

موسوی با بیان اینکه ۱۷ منطقه روستایی شهرستان شفت بالغ بر ۱۶۸۵خانوار دچار قطعی برق هستند، افزود: به محض بازگشایی راه های اصلی عملیات برق دار کردن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: مشکل اصلی در این شهرستان مربوط به راه های ارتباطی و قطع شبکه برق رسانی بوده و در بخش آب شرب و جریان گاز مشکلی رخ نداده است.

فرماندار شفت در پایان با تاکید بر اینکه مرگ یک شهروند شفتی در اثر برف روبی شایعه بوده است، افزود: تنها ۱۵نفر در سطح شهرستان دچار مصدومیت گشته اند که با کمک نیروهای امدادی رفع شده است.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برف منطقه روستایی شهرستان شفت قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • سیل موجب انسداد ١٠ راه روستایی در شهرستان بم شد
  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • تلاش راهداران برای بازگشایی راه روستایی جهربه پشوئیه شهداد
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • بازدید فرماندار سرباز از خسارات بارندگی و سیل از راه‌های روستایی
  • رمزگشایی از ماجرای مرموز روستایی که یک شبه ناپدید شد!