Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون وضعیت جوی و پروازی در استان گیلان در حالت عادی قرار دارد، گفت: با توجه به آن که بخشی از مسیرهای جاده‌ای در این استان مسدود است اما خوشبختانه با هماهنگی نیروهای فرودگاهی هم اکنون پروازهای مسافری و امدادی در این مسیر برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: محور قزوین_رشت تا ظهر امروز به صورت کامل بازگشایی می‌شود 

او با اشاره به اینکه در فرودگاه رشت بیشترین میزان بارش برف و سرما را شاهد بودیم، بیان کرد: خوشبختانه هم اکنون باند فرودگاه آماده شده و هیچ مشکلی برای پذیرش پروازها به ویژه پروازهای امدادی وجود ندارد.

جعفرزاده گفت: از روز گذشته پروازهای مسافری و امدادی در این فرودگاه انجام می‌شود و تاکنون چندین هلی‌کوپتر و هواپیماهای مسافری در این فرودگاه نشسته است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: روز گذشته پرواز مشهد به رشت انجام شد و امروز هم پرواز اصفهان به رشت از این فرودگاه انجام شده است و هیچ مشکلی از لحاظ تأخیر و یا لغو پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.

او اظهار کرد: همچنین باند این فرودگاه برای نشستن و برخواستن هلی‌کوپتر آماده شده و پروازهای امدادی هم برای خدمات‌رسانی انجام می‌شود.

جعفرزاده ادامه داد: با توجه به بارش برف در چندین استان کشور خوشبختانه هیچ مشکلی از لحاظ پروازها برای فرودگاه‌های شهرهای مختلف وجود ندارد و تاکنون خبری مبنی بر تأخیر و یا لغو پروازها اعلام نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مسافران حتما باید قبل از عزیمت به فرودگاه‌ها از وضعیت پروازهای خودشان مطلع شوند تا در صورت بروز تأخیرات احتمالی با مشکلی مواجه نشوند.

او بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی هم موظف هستند در صورت وجود تأخیر حتما از قبل به مسافران اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لغو پرواز فرودگاه رشت برودت هوا سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پروازهای مسافری وجود ندارد هیچ مشکلی هم اکنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۵۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲ عملیات موفق امدادرسانی در آب های بوشهر و خارگ انجام شد
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول