Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ کریمی نژاد بارش شدید برف و کولاک، محور‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی را لغزنده کرده است.

سرپرست پلیس راه استان گفت: در گردنه‌های نصیر آباد و راهسازی در اتوبان تبریز _ زنجان و گردنه سامبران در محور اهر –کلیبر، محورنظرکهریزی در جاده هشترود_مراغه و جاده تبریز_ آذرشهر کولاک و برف، شدید است و باعث محدودیت دید و لغزنده شدن محور‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کریمی نژاد افزود: در پی بارش برف درمحور‌های مواصلاتی استان همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در این محور‌ها الزامی است.

او گفت: با توجه به مسدود شدن راه حدود ۳۰۰ روستای استان به علت بارش سنگین برف و کولاک شدید رانندگانی که قصد عبور از محور‌های مختلف استان را دارند علاوه بر تجهیز خودرو‌های خود به وسایل ایمنی، قبل از حرکت اطلاعات لازم را در مورد وضع جاده‌ها از پلیس راه کسب کنند.

سرپرست پلیس راه استان گفت: با توجه به شرایط بارش، رانندگان از سفر‌های غیرضروری در این مسیر‌ها خودداری کنند و در صورت ضرورت علاوه بر داشتن زنجیر چرخ، تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو مطمئن شوند.

او از رانندگان خواست ضمن کنترل سرعت و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و استفاده از زنجیر چرخ در صورت وقوع هرگونه حادثه در مواقع بارندگی و مه آلود بودن هوا، چراغ بزرگ خودرو‌های خود را روشن نگه دارند.

کارشناسان اداره کل هواشناسی استان هم هوای مناطق مختلف آذربایجان شرقی را در ساعات آینده همراه با بارش برف و کولاک و مه گرفتگی پیش بینی کرده اند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه لغزندگی جاده محور های مواصلاتی آذربایجان شرقی برف و کولاک زنجیر چرخ پلیس راه محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، رستگاری با اشاره به اینکه عمده محور‌های استان یزد باز است، افزود: محور‌های یزد به خضرآباد، بنستان به ببروئیه و ده جمال و مسیر یزد به دربید در اثر بارندگی‌های دیروز مسدود شده است. 
وی ادامه داد: از عصر دیروز ۱۶۰ نفر از عوامل راهداری با ۱۱۳ دستگاه ماشین آلات و ادوات در حال تلاش شبانه روزی برای بازگشایی مسدودی مسیر‌ها هستند.

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • جاده‌ها لغزنده است رانندگان احتیاط کنند