Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:37:06 GMT

سه گزینه نهایی برای جانشینی دمبله در بارسا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۱۰۹

سه گزینه نهایی برای جانشینی دمبله در بارسا (عکس)

امروز و در جلسه ای اضطراری در باشگاه بارسلونا از بین سه گزینه نهایی یک بازیکن به عنوان جانشین عثمان دمبله مشخص خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از موندودپورتیوو، ساعات تعیین کننده برای تعیین تکلیف جانشین عثمان دمبله در بارسا نزدیک و نزدیک تر می شوند. دمبله ای که پس از جراحی در فنلاند، مشخص شد که باید شش ماه به دور از میادین بماند و عملا فصل جاری را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امرزو می تواند کلیدی ترین روز برای تعیین جانشین دمبله باشد. باشگاه بارسلونا ساعاتی پیش اطلاعات پزشکی مربوط به دمبله را به کمیته پزشکی لالیگا ارائه داد. تمام مدارک مربوط به جراحی دمبله و نظر جراحان در مورد میزان مصدومیت و مدت دوری به کمیته پزشکی ارائه شده و سپس این کمیته سه روز فرصت خواهد داشت تا نظر نهایی خود را اعلام کند. آنها باید مشخص کنند که بارسا مجوز خرید مهاجم خواهد داشت یا خیر.

 

 

 

 

امروز همچنین جلسه ای ویژه در محل باشگاه بارسلونا نیز برگزار خواهد شد. در این جلسه مشخص می شود که در صورت گرفتن مجوز، در نهایت برای کدام مهاجم باید اقدام جدی صورت بگیرد. بازیکنی که البته فقط در لالیگا شانس بازی خواهد داشت و نه در لیگ قهرمانان.

در این جلسه اریک آبیدال و رومن پلانس از تیم مدیریت ورزشی، اسکار گرائو(مدیر اجرایی) و کیکه ستین(سرمربی) حضور خواهند داشت. قطعا کیکه ستین به عنوان سرمربی باید نظر  نهایی را اعلام کند. در حال حاضر او در تیمش تنها مسی، گریزمان و فاتی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد؛ به طوریکه در بازی با لگانس این فرانکی دی یونگ بود که به عنوان بال راست بازی کرد و در دو بازی اخیر برابر بیلبائو و بتیس نیز سرجی روبرتو این نقش را ایفا کرد.

 

 

 

 

در حالی که سران بارسا منتظر چراغ سبز کمیته پزشکی لالیگا هستند، به موازات در تلاشند تا روی یک گزینه به جمع بندی نهایی برسند. گزینه ای که می تواند گران قیمت باشد یا در دسترس تر. حتی ممکن است در نهایت مهاجم جدید به صورت قرضی به بارسا منتقل شود.

 

 

 

هدف نهایی اما این است که مهاجم جدید، سوم اسفند برابر ایبار شرایط بازی داشته باشد. بارسا پس از دریافت مجوز، 15 روز برای خرید مهاجم زمان خواهد داشت ولی کیکه ستین می خواهد جانشین دمبله را بسیار زودتر از اینها در تمریناتش داشته باشد.

 

گزینه اول بارسا ویلیان ژوزه مهاجم برزیلی سوسیداد بود. بازیکنی که سوسیداد قیمت او را 70 میلیون یورو اعلام کرد. مذاکرات دو باشگاه خیلی زود به بن بست رسید.

 

 

 

 

در حال حاضر سه گزینه نهایی جانشین دمبله این بازیکنان هستند: لوکاس پرز ستاره سابق آرسنال و دپورتیوو و حال حاضر آلاوس که رقم فسخش 15 میلیون یورو است.

آنخل گومز مهاجم 32 ساله ختافه که رقم انتقالش بین 5 تا 10 میلیون یورو خواهد بود و نیز لورن مهاجم بتیس که خود کیکه ستین به وی برای اولین بار در بتیس میدان داد. او رقم فسخی معادل 70 میلیون یورو دارد ولی بتیس با انتقال قرضی او مخالفت نخواهد کرد.

 

همچنین گفته می شود بارسلونا یک مهاجم دیگر را نیز مدنظر دارد که هنوز نامش فاش نشده است و ممکن است به یکباره او به عنوان جانشین دمبله معرفی شود. تحت هر شرایطی امروز یک روز کلیدی برای تعیین مهاجم جدید خواهد بود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

بارسلونا عثمان دمبله رئال سوسیداد ختافه رئال بتیس آلاوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا عثمان دمبله رئال سوسیداد ختافه رئال بتیس آلاوس باشگاه بارسلونا سه گزینه نهایی جانشین دمبله میلیون یورو کمیته پزشکی عثمان دمبله برای تعیین مهاجم جدید کیکه ستین حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت
  • اشتباه باورنکردنی تراشتگن مقابل والنسیا (عکس)
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی