Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-07@11:33:55 GMT

ضرب شست مادورو به گوایدو

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۳۱۱

خرداد: دولت ونزوئلا دایی خوان گوایدو را که همراه وی به کشور بازگشته بود در فرودگاه کاراکاس دستگیر کرد.

به گزارش خرداد از  ایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، تیم رسانه‌ای گوایدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا در توئیتی نوشت: خوان خوزه مارکز، که همراه گوایدو  به کشور بازگشته بود در بدو ورود به کشور به دلیل مشکلات مالیاتی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیوسدادو کابلو، از اعضای شورای قانونگذاری ونزوئلا گفت: او دستگیر شد به دلیل همراه داشتن وسائل ممنوعه در هواپیما.

او سپس تصاویری از یک جلیقه ضد گلوله و شارژر نشان داد و گفت اینها متعلق به مارکز است او همچنین گفت که مارکز یک فایل الکترونیکی محتوی اطلاعاتی درباره عملیات‌هایی علیه ونزوئلا همراه داشته است.

همسر مارکز گفت که همسرش یک خلبان است و هیچ ارتباطی با سیاست ندارد.

به گفته کابلو مارکز آزاد نخواهد شد.

خوان گوآیدا که توسط ۶۰ کشوردنیا رئیس جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخته شده است، از ناپدید شدن داییش توسط نیکولاس مادورو، رئیس جمهور فعلی ونزوئلا، خبر داده و وی را مسئول این اتفاق دانسته بود.

خوان مارکز که در مقر ضد جاسوسی نظامی کاراکاس زندانی بود به شهر ساحلی در نزدیکی فرودگاه بین المللی "میکسیا" برای دادگاهی منتقل شده است.

برچسب ها: گوایدو ، مادورو

منبع: خرداد

کلیدواژه: گوایدو مادورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد

سرهنگ محمد گلمحمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گشت زنی‌های هدفمند مأموران یگان امداد سارقی که به وسیله موتورسیکلت اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی قضائی و بازرسی از منزل این شخص تعدادی گوشی و همچنین تعداد بیست‌ویک دستگاه مادر بورد اصلی گوشی و کارت گرافیک لپتاب کشف و ضبط شد

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه اقدام مجرمانه در سطح شهر بلافاصله موضوع را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

کد خبر 6098539

دیگر خبرها

  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • برزیل و ونزوئلا حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کردند
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • مادری که به شکل فجیعی فرزند ۱۱ ساله‌اش را کشته بود دستگیر شد
  • صادرات نفت ونزوئلا کاهش یافت
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • این برنامه‌ها را حتما بشنوید/ ضیافت کتاب خوان‌ها در رادیو