Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-07@16:11:19 GMT

تعلیق پرواز به چین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۳۱۶

تعلیق پرواز به چین تمدید شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، شرکتهای هواپیمایی فعال در ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند که وضعیت تعلیق پروازهای خود به مبدا و مقصد چین را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا اواخر ماه آوریل سال جاری میلادی افزایش داده و تمدید خواهند کرد.
ماه گذشته هم زمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در چین، بسیاری از ایرلاین های مختلف در سراسر جهان تصمیم گرفتند که تا اطلاع ثانوی پروازهای خود به چین و برخی دیگر از مناطق پرخطر شرق آسیا را لغو کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ویروس کرونا بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده در رویترز، تاکنون جان بالغ بر ۱۳۱۰ نفر را در چین گرفته و بیش از ۴۰ هزار نفر را در کشورهای مختلف مبتلا کرده است.
همزمان با شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین و بسیاری دیگر از نقاط جهان، سازمان بهداشت جهانی نیز با اعلام وضعیت اضطراری در جهان از تمامی کشورها درخواست کرد که به مقابله با شیوع و انتشار بیشتر این ویروس بپردازند و از شهروندان خود بخواهند که از هر گونه سفر غیرضروری به مناطق مختلف بخصوص شرق آسیا و چین خودداری کنند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کروناویروس ویروس کرونا چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان

بارندگی‌های اخیر، گرم شدن هوا و فراوانی پشه در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان شرایط تهدیدآمیز برای افزایش بیماری مالاریا در این استان ایجاد کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی زنگنه ضمن هشدار در خصوص شیوع بیماری مالاریا در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: همجواری استان سیستان و بلوچستان با کشور پاکستان، فراوانی پشه در مناطق مرزی و گرمای هوا، شرایط مساعد برای افزایش انفجاری بیماری مالاریا در مناطق مرزی استان را فراهم  کرده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: هم‌استانی‌ها در مناطق مرزی در صورت مشاهده هرگونه تب و بدن درد در هر یک از اعضای خانواده به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود مراجعه تا از این افراد لام مالاریا گرفته شود.

وی بر اهمیت شناسایی و درمان به موقع بیماران مبتلا به مالاریا  برای کنترل و پیشگیری از افزایش موارد بیماری تاکید کرد و افزود: شناسایی سریع و درمان به موقع، صحیح و کامل بیمارا (کمتر از 24 ساعت)،  از راهکارهای اصولی مبارزه با مالاریا است.

زنگنه گفت: مردم حتماً برای جلوگیری از گزش پشه اقدامات حفاظتی شامل پوشیدن لباس‌های محافظ، استفاده از حشره‌کش‌ها و خوابیدن زیر پشه‌بند و نصب توری بر درب و پنجره‌ها را رعایت کرده و تا حد امکان برای خشکاندن آب‌های راکد اطراف محل زندگی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار احتمال شیوع مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • برنامه «امتداد» آماده نمایش شد/ بررسی فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه 
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • خبری که جهان را نگران کرد؛ پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی!
  • فوتسال آسیا باید مجسمه وحید شمسایی را بسازد