Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، در پی افزایش قربانیان ویروس ناشناخته و کشنده «کرونا» به بیش از یک هزار و سیصد نفر؛ چین، دو هزار و ششصد پزشک نظامی را برای کمک به جلوگیری از شیوع این ویروس به شهر «ووهان» استان «هوبی» اعزام می‌کند.

بنا به گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، اعزام صدها پزشک نظامی به شهر ووهان چین بعنوان مرکز شیوع ویروس کرونا در حالی صورت می‌گیرد که امروز (پنجشنبه) تعداد مبتلایان به این ویروس ناشناخته از مرز ۶۰ هزار نفر در سراسر جهان عبور کرد و تعداد قربانیان آن نیز به بیش از هزار و ۳۰۰ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع چین گزارش کرد که امروز  (پنجشنبه)، یک هزار و چهارصد کادر پزشکی نظامی در شهر ووهان واقع در مرکز چین مستقر شده‌اند که این کادر پزشکی از یگان‌های نیروی دریایی، هوایی، پلیس مسلح، نیروهای لجستیک و نیروهای پشتیبانی راهبردی و حتی یگان راکتی می‌شوند.

 این اولین بار نیست که ارتش چین برای کمک به مبتلایان به ویروس کرونا، نیرو به ووهان اعزام می‌کند و کارکنان پزشکی دیگری برای تکمیل کادر دو بیمارستانی که اوایل ماه جاری میلادی برای رسیدگی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا تأسیس شده بود، اعزام شده‌اند.

از طرف دیگر، رسانه‌های دولتی چین گزارش کردند که «جیانگ چائولیانگ» دبیر و نماینده اول حزب کمونیست در استان «هوبی» و «ما گواژانگ» دبیر اول حزب کمونیست در ووهان از سمت‌های خود برکنار شدند.

«یینگ یونگ» شهردار شانگهای جایگزین چائولیانگ و «وانگ ژونگلین» دبیر اول حزب کمونیست در «جینان» قرار است مسئولیت این حزب را در ووهان برعهده بگیرد.

«شی جینپینگ» رئیس‌جمهور چین روز گذشته (چهارشنبه) از نشانه‌های یک تحول مثبت در کنترل و مهار این ویروس ناشناخته خبر داد و گفت که این تحول مثبت ناشی از «اقدامات و تدابیر سختگیرانه» دولت چین است.

 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اول حزب کمونیست ویروس ناشناخته ویروس کرونا پزشک نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور صفری با اعلام خبر آزادسازی ۳۰۰ هکتار از اراضی در معرض تغییر کاربری در حوزه قضائی چهارباغ گفت: این شهرستان با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی که دارد و از آنجایی که تغییر کاربری‌های غیرمجاز، عوائد زیادی برای متخلفان در پی دارد یکی از شهرهای هدف برای این افراد است.

دادستان عمومی و انقلاب چهارباغ بیان کرد: در پی گزارش جهاد کشاورزی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز در «رامجین» و روستاهای «قاسم گرجی» و «رمنده»، دستورات برای اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات انجام شده ۳۰۰ هکتار به ارزش ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آزادسازی شده است، افزود: در این اقدام ۱۵۰ مورد دیوارکشی غیرمجاز، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز در حال ساخت، ۵۰ مورد دپوی مصالح، هشت مورد استخر و ۲۵ مورد محوطه سازی اعمال قانون شد.

کد خبر 6091836

دیگر خبرها

  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • مشاوره اسرائیل به اوکراین برای مقابله با کپی پهپاد ایرانی!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ