Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن بهرامی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۵۶ هزار بازرسی از واحدهای صنفی استان انجام شده که از این تعداد بازرسی، بیش از ۳ هزار تخلف به ارزش ۷۵ میلیارد ریال شناسایی شده است.

وی، نبود درج قیمت را بیشترین تخلف صورت گرفته از سوی اصناف این استان عنوان کرد و گفت: گرانفروشی، کم‌فروشی، صدور نشدن فاکتور و بی‌توجهی نسبت به رعایت بهداشت محیط از دیگر تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی است استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرامی، همچنین بیشترین تعداد تخلفات رعایت نشدن کامل بهداشت محیط را مربوط واحدهای صنفی نانوایی اعلام کرد و افزود: برای پیشگیری از این موضوع گروه‌های ویژه‌ای تشکیل شده و بر فعالیت نانوایی‌ها نظات می‎کند.

معاون نظارت، بازرسی و مبارزه با کالای قاچاق سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز، اظهار داشت: این طرح از اول اسفند در استان اجرا می‌شود.

بهرامی  افزود: در این طرح ۴۰ بازرسی در قالب ۲۰ تیم بر نحوه فروش اقلام مورد ن‌یاز مردم در بازار شب عید نظارت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، ۴۳ هزار واحد صنفی در چهارمحال  بختیاری فعال است و در این واحدها بیش از ۱۰۰ هزار نفر مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف قیمت کالا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف قیمت کالا وزارت صنعت معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری اصناف قیمت کالا واحدهای صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی