Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در گیلان افزود :همه ظرفیت ها و امکانات استان به کار گرفته شده و از ظرفیت برخی استان های هم کمک گرفته شده تا مشکلات مردم این خطه سریعتر رفع شود.

وی عنوان کرد : هم اکنون از ۲۵۰ هزار مشترک بدون برق گیلانی در جریان برف روزهای اخیر، ۵۰ هزار مشترک با مشکل مواجهند و برق ۲۰۰ هزار مشترک دیگر وصف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود : انتظار است با اقدامات در دست انجام این تعداد تا امشب به زیر ۱۰ هزار مشترک برسد و تا فردا تمامی مشترکان گیلانی برق دار خواهند شدند.

به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان بدون برق در گیلان صبح امروز به  ۷۰ هزار  مشترک رسیده بود.

وی با اشاره به اینکه همکاران ما در دستگاههای مختلف در سه گروه در حال انجام فعالیت برای رفع مشکلات  ناشی از برف در استان هستند، اظهار کرد: بعد از بازگشایی راههای اصلی و شریانی هم اینک تمرکز بر بازگشایی راههای فرعی و روستایی است.

وی یادآورشد:  وصل شدن برق مشترکان و رفع خرابی های برق نیاز به بازگشایی راهها دارد که این امر به سرعت توسط دستگاههای مربوطه در استان در حال انجام است.

 نوبخت اظهار کرد:  همچنین از  ۷۱۰ هزار مشترک آب شهری گیلان در جریان این بارش ها آب شرب؛ ۱۲ هزار مشترک قطع شد که تا کنون این تعداد نیز به یک هزار و ۹۰۰ مشترک کاهش یافته است.

 امشب سومین جلسه ستاد بحران ظرف ۲۴ ساعت گذشته در گیلان، ساعت ۱۹ برای جمع بندی از اقدامات دستگاهها برگزار می شود.

بارش برف در گیلان از یکشنبه شب تا غروب سه شنبه در برخی ارتفاعات گیلان به بیش از دو متر و در نواحی جلگه ای به افزون بر یک متر و ۲۰ سانتی متر  رسید.

برچسب‌ها محمدباقر نوبخت بارش برف گیلان پروندهٔ خبری پیگیری مشکلات ناشی از برف با حضور نوبخت و اردکانیان در گیلان بارش برف در گیلان و خلخال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدباقر نوبخت بارش برف گیلان محمدباقر نوبخت محمدباقر نوبخت بارش برف گیلان هزار مشترک بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بنا بر اعلام هواشناسی، بارش‌های رگباری و بهاری از عصر فردا در برخی مناطق فارس آغاز می‌شود و تا چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ادامه دارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • بارش‌های رگباری و بهاری از فردا میهمان برخی مناطق فارس
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • فیلمی از شیوه انتقال آذوقه به عشایر محاصره شده در سیل
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی