Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان هفته ششم از مرحله پایانی لیگ تکواندو زنان، تیم اسپریچو صدرنشین شد، داتیس یزد در رده دوم قرار گرفت و لوازم خانگی کن رده سومی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون تکواندو، دیدارهای هفته چهارم تا ششم از پانزدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندو زنان «جام کوثر» با حضور تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی امروز (پنجشنبه - ۲۴ بهمن‌ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح صدر البرز، لوازم خانگی کن، اسپریچو، داتیس یزد، فرمانیه، دانشگاه آزاد اسلامی، روپایی الکترونیکی کین، شوکا لاوین مریوان، هیات تکواندو بهار و هیات تکواندو جنوب شرق تیم‌های راه یافته به مرحله پایانی هستند.

با پایان هفته ششم از مرحله پایانی، تیم اسپریچو با ۱۳ امتیاز صدرنشین شد، داتیس یزد با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و لوازم خانگی کن با ۹ امتیاز و تفاضل ۲۰ رده سومی را به خود اختصاص داد اما نکته حائز اهمیت در رده بندی اعلامی این است که تمامی دیدارهای لوازم خانگی کن و فتح صدر البرز در سه هفته امروز به دلیل حضور هوگوپوشان این تیم ها در اردوی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا به تعویق افتاده بود و در تاریخ ۲۱ اسفندماه برگزار خواهد شد.

نتایج کسب شده به شرح زیر است:
هفته چهارم

تیم دانشگاه آزاداسلامی ۵ – تیم هیات تکواندو بهار ۳
تیم فرمانیه ۲ – تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد ۶
تیم روپایی الکترونیکی کین ۲– تیم اسپریچو ۶
تیم شوکا لاوین مریوان – تیم لوازم خانگی کن (معوقه)
تیم هیات تکواندو جنوب‌شرق – تیم باشگاه فتح صدر البرز ( رتاآ ) (معوقه)

بهترین ها
بهترین سرمربی: شهره خلج زاده (اسپریچو)
فنی ترین بازیکن: مبینا کلی وند (اسپریچو)
بهترین سرپرست: ندا ملاقاسمی (داتیس یزد)
بهترین داور: مریم یوسفی (خراسان شمالی)

هفته پنجم
تیم دانشگاه آزاد اسلامی ۷ – تیم هیات تکواندو جنوب‌شرق یک
تیم فرمانیه ۳ – تیم اسپریچو ۵
تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد – تیم لوازم خانگی کن (معوقه)
تیم روپایی الکترونیکی keen – تیم باشگاه فتح صدر البرز ( رتاآ ) (معوقه)
تیم شوکا لاوین مریوان ۴ – تیم هیات تکواندو بهار ۴ 

بهترین ها
بهترین سرمربی: زیحانه زین العابدینی (دانشگاه آزاد اسلامی)
فنی ترین بازیکن: نرگس میرنوراللهی (اسپریچو)
بهترین سرپرست: منصوره رضایی (هیات تکواندو جنوب شرق)
بهترین داور: آزاده یاسایی (البرز)

هفته ششم
تیم دانشگاه آزاداسلامی ۵ – تیم شوکا لاوین مریوان ۳
تیم فرمانیه – تیم باشگاه فتح صدر البرز ( رتاآ ) (معوقه)
تیم باشگاه ورزشی داتیس یزد ۴ – تیم هیات تکواندو بهار ۴
تیم روپایی الکترونیکی کین ۶- تیم هیات تکواندو جنوب‌شرق یک
تیم لوازم خانگی کن - تیم اسپریچو (معوقه)

بهترین ها
بهترین سرمربی: هانیه تاتی (داتیس یزد)
فنی ترین بازیکن: سوگند پورمرات (داتیس یزد)
بهترین سرپرست: هیرو براتی (شوکا لاوین مریوان)
بهترین داور: زهرا اسحاقیان (اصفهان)

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو بانوان تیم هیات تکواندو جنوب شرق بهترین ها بهترین سرمربی دانشگاه آزاد اسلامی تیم لوازم خانگی کن تیم دانشگاه آزاد فنی ترین بازیکن پایان هفته ششم بهترین سرپرست مرحله پایانی تیم فرمانیه بهترین داور تیم اسپریچو لیگ تکواندو تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟

همشهری آنلاین - محمد بلبلی: بازار لوازم خانگی ایران، حوزه‌ای گسترده و متنوع است که متأسفانه در کنار محصولات باکیفیت و اصلی، شاهد حضور کالاهای تقلبی و غیراصل نیز هستیم. با اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران، به بررسی ابعاد مختلف این معضل پرداخته‌ایم.

چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟

هیچ آمار دقیقی در این‌باره وجود ندارد، زمانی می‌توان متوجه تقلبی‌بودن یک کالا شد که این کالا را به خانه می‌برید که در این صورت در ابتدای نصب یا طی زمان مصرف کالا دچار مشکل شده و خراب می‌شود. همچنین ممکن است به‌خاطر قیمت پایین کالای خریداری شده نسبت به اصل‌بودن آن دچار شک بشوید. وقتی آمار دقیقی درباره تعداد شکایات انجام‌شده بابت خرید کالای تقلبی وجود ندارد، نمی‌توان آماری درباره میزان کالای تقلبی موجود در بازار ارائه کرد.

خریدار چگونه متوجه قلابی نبودن جنس شود؟

خریدار می‌تواند به سامانه جامع گارانتی مراجعه و نام برند کالا را در این سامانه جست‌وجو کند. ابتدا سامانه، با جست‌وجوی نام برند کالا، درست یا غلط‌بودن این برند را برای مراجعه‌کننده مشخص می‌کند، در مرحله دیگر می‌توان نام شرکت گارانتی‌کننده را در سامانه جامع گارانتی جست‌وجو کرد و با این کار می‌توان از تقلبی یا اصلی‌بودن گارانتی مطلع شد. یا اینکه کلمه «معرفی کارت‌های تقلبی گارانتی» را در این سامانه جست‌وجو کند و از نام گارانتی‌های تقلبی آگاه شود. همچنین خریدار می‌تواند به سامانه شرکت تولیدکننده کالای مورد نظر خود برود و با واردکردن کد رهگیری یا کد شناسه کالا در سامانه شرکت تولیدکننده، از اصل‌بودن یا تقلبی‌بودن کالای مورد نظر خود مطلع شود.

بیشتر بخوانید:

جیبتان را در برابر تقلبی‌ ها حفظ کنید | نکات کلیدی برای خرید دلار، لپ‌ تاپ، موبایل، شیرآلات و پوشاک

راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟

لوازم تقلبی کجا به فروش می‌رسند؟

۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در فضای مجازی به فروش می‌رسند، زیرا خریدار در فضای مجازی کالا را اصلا نمی‌بیند تا بتواند اصل یا تقلبی‌بودن آن را بررسی کند، خریدار پول را به‌حساب فروشنده واریز کرده و کالا به خانه او فرستاده می‌شود و در این میان فرصتی برای بررسی وجود ندارد. وقتی قبل از خرید کالا را می‌بینیم و بررسی می‌کنیم باز ممکن است دچار اشتباه بشویم، حالا کالای ندیده که دیگر جای خود دارد.

حتما باید از فروشگاه فاکتور خرید گرفته شود؟

بله؛ خریداران باید دقت داشته باشند که هنگام خرید هر نوع کالای داخلی یا خارجی، مدل لوازم خانگی و شماره تولید درج‌شده روی کالا را حتما در فاکتور خرید مشاهده کنند. برای مثال از فروشنده بخواهند در فاکتور بنویسد که لباسشویی برند فلان با شماره تولید مثلا ۳۲۴۵ با این قیمت به این مشتری فروخته شد، با این نوع صدور فاکتور دیگر حتی به درج نام شرکت گارانتی‌کننده احتیاج چندانی نیست.

کد خبر 847936 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لوازم خانگی قیمت - تنظیم بازار اقتصاد

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • استقلال 2 برابر پرسپولیس شانس صدرنشینی در پایان هفته دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه