Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:26:49 GMT

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس در همدان

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۹۱۸

آغاز عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس در همدان


عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اراضی بخش شراء آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان  عملیات اجرایی مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در اراضی بخش شراء آغاز شد.
آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس با حضور معاون امور اقتصادی استانداری همدان، فرماندار و تنی چند از مدیران در اراضی روستای دولت آباد از توابع بخش شراء شهرستان همدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار شهرستان همدان در آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس گقت : در این مجتمع سرمایه گذار بخش خصوصی اجرای 8 طرح با اعتبار 460 میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم 300 نفر پیش بینی نموده است.
وی افزود : فاز اول این مجتمع شامل دو طرح گلخانه 5 هکتاری و پرورش شتر مرغ هزار قطعه ای است که مجوزهای لازم توسط مجری طرح اخذ شده و عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد.
حسین افشاری با اشاره به ضرورت اجرای اینگونه طرحها در کشور تصریح کرد : اجرای طرح گاوداری 6 هزار راسی نیست توسط شرکت شستا در این بخش در دست پیگیری است که این دو طرح می تواند باعث ایجاد اشتغال،کارآفرینی و رونق تولید در این منطقه بشود.
معاون امور اقتصادی استاندار همدان نیز در آیین کلنگ زنی مجتمع کشت و صنعت یاس گفت : استان همدان به مثابه یک کارگاه تولید و فعالیت در بخشهای مختلف اقتصادی و سرمایه گذاری است.
ظاهر پور مجاهد افزود : با تاکید مدیریت ارشد استان مبنی بر تسریع و تسهیل در کار سرمایه گذاران همه برنامه ریزیها و پیگیریها در راستای انجام طرحهای اشتغالزا متمرکز شده است .
وی تصریح کرد : هرجا تلاش کنیم قطعا نتیجه می گیریم و آسایش و آرامش ما حاصل تلاش و تلاطم عزیزانی است که امروز در جمع ما نیستند ولذا باید بنحوی تلاش کنیم که مدیون نباشیم.
مجتمع کشت و صنعت یاس با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استانهای خراسان جنوبی،تهران و هرمزگان پیش از این طرحهای تولیدی موفقی را اجرا نموده است و در فازهای بعدی مجتمع کشت و صنعت یاس همدان طرحهایی چون پرورش شتر، اسب ، میش داشتی ، بز و گوسفند پرواری پیش بینی شده است.

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان بخش خصوصی صنعت سرمایه گذاری بخش شراء آغاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار

به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد اوجی وزیر نفت در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با تبریک روز کارگر گفت: خدا را شاکرم که امروز این اتفاق خوب رقم خورده است. به لطف پروردگار و توسل به ائمه اطهار و اقدامات جهادی کارکنان وزارت نفت پروژه‌های بسیاری به بهره برداری رسید که از توان آنها رشد تولید و صادرات را به دست آوردیم.

وی تأکید کرد: هر دو دستگاه که متولی ارائه آمار رشد اقتصادی بودند هر سه ماه آمار رشد اقتصادی در تمام بخش‌های اقتصاد را گزارش دادند و فصلی داشتیم که رشد صنعت نفت و گاز به بیش از ۲۵ درصد در این آمار رسید. این شرایط تا جایی پیش رفت که حدود نیمی از رشد اقتصادی ۶ درصدی سال گذشته کشور مربوط به بخش صنعت نفت و گاز بود.

اوجی گفت: محدودیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنایع بالادستی برداشته شد و هلدینگ‌ها نیز به خصوص در بحث جمع آوری گاز‌های مشعل توانایی خود را نشان داده اند. تجارب من در بخش خصوصی مرا به این درک رساند که باید سد مقابل ورود بخش خصوصی به صنایع بالادستی شکسته شود. امروز این فضا باز است و وزارت نفت از هر شرکتی برای توسعه کشور و جهش تولید استقبال می‌کند. امسال بیش از ۵۰ پروژه با ارزش بیش از ۲۵ میلیارد دلار را آغاز می‌کنیم.

وزیر نفت تصریح کرد: وزارت نفت برای تحقق شعار سال برنامه دارد و به امید خدا بیش از ۷۰ پروژه به بهره برداری می‌رسد. تولید نفت ما امسال جهش خواهد داشت و همچنین توان پالایش نفت ما نیز شاهد افزایش خوبی خواهد بود. با جلوگیری از خام فروشی درآمد و ارزش افزوده مال ۲.۵ برابر افزایش خواهد یافت.

وی گفت: در بحث پتروشیمی‌ها سال گذشته ما به پتروشیمی‌ها ۸ درصد گاز بیشتری دادیم و رکورد تولید ۷۵ میلیون تنی توسط پتروشیمی رقم خورد و امیدواریم که امسال این رکورد نیز شکسته شود.  

اوجی تاکید کرد: ناترازی انرژی ناشی از بی توجهی به امر سرمایه گذاری در تولید بوده و صرفه جویی بوده است. به تمام نیروگاه‌ها و صنایعی که در بهینه سازی مصرف انرژی کوشا نیستند اخطار می‌دهیم. نمی‌شود که تولید به دنبال مصرف بدود؛ این نفت و گاز سرمایه مردم است؛ به همین جهت ما باید در بهینه سازی مصرف کوشا باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • آغاز عملیات عمرانی پروژه پیاده‌راه باباطاهر همدان
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد