Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:12:00 GMT

صدور شناسنامه تا ۳۰ بهمن برای شناسنامه مفقودها

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۶۹۳۶

صدور شناسنامه تا ۳۰ بهمن برای شناسنامه مفقودها

رضا راحت‌دهمرده روز پنجشنبه با اشاره به آمادگی این اداره برای تسهیل در صدور شناسنامه اظهار داشت: روند صدور شناسنامه مفقود شده بر اساس قانون یک ماه پس از زمان درخواست به ادارات ثبت احوال است که با توجه به الزام ارایه شناسنامه برای شرکت در رای گیری، بخشنامه ای از طرف معاون امور اسناد هویتی و رییس ستاد انتخابات سازمان ثبت احوال کشور در جهت رفع این مشکل مردم برای حضور در انتخابات صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ادارات ثبت احوال در روز پنجشنبه یکم اسفندماه تا ساعت ۱۶ و در روز جمعه دوم اسفند تا پایان زمان رای گیری آماده ارایه خدمات و رفع مشکلات هویتی به مردم سیستان و بلوچستان هستند.


مدیر کل ثبت احوال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: یکی دیگر از الزامات شرکت در انتخابات و رای گیری داشتن شماره ملی است که در تمامی شناسنامه های قدیمی و مکانیزه شماره ملی درج شده و در صورتی که فردی تاکنون شماره ملی خود را اخذ نکرده می‌تواند با مراجعه به ادارات ثبت احوال نسبت به اخذ شماره ملی خود اقدام کند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا انتخابات حضور در انتخابات سیستان و بلوچستان شرکت در انتخابات قانون انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ادارات ثبت احوال صدور شناسنامه شماره ملی رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی

دریافت 27 MB

تصویربردار: حسین دباغ

کد خبر 6089585

دیگر خبرها

  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • در مقابل هر ۱۰۰ زن فوت شده در ایران چند مرد سال گذشته فوت کردند؟
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • مردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کردند
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • آیین زورخانه ای به مناسبت اولین سالگرد نکوداشت پهلوان بهمن ضیایی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم