Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@05:44:00 GMT

رونالدو چگونه اقتصاد یووه را دگرگون کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۷۰۲۳

رونالدو چگونه اقتصاد یووه را دگرگون کرد؟

حضور کریستیانو رونالدو برای باشگاه یوونتوس از لحاظ مالی سود فراوانی به همراه داشته است.

به گزارش مشرق، ورود کریستیانو رونالدو به یوونتوس این باشگاه را از لحاظ اقتصادی دگرگون کرده است. حضور رونالدو نه تنها از لحاظ ورزشی که از لحاظ مالی نیز برای باشگاه تورینی پرسود بوده است.

بیشتر بخوانید:

ترفند رونالدو برای فرار از دست عکاسان

سه شنبه گذشته یوونتوس در سایت رسمی خود اعلام کرد کمپانی آلیانس قراردادش را تا ۲۰۳۰ تمدید کرده و بر این اساس ۱۰۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیون یورو نیز پرداخت خواهد کرد؛ به عبارتی سالی ۱۰.۳ میلیون یورو. همچنین تا ۲۰۳۰ نیز نام ورزشگاه یوونتوس، "آلیانس آرنا" خواهد بود و نام این کمپانی روی پیراهن های تمرینی یوونتوس و نیز در پشت پیراهن تیم زنان باشگاه نیز به چشم خواهد خورد.

از ۱۰ جولای ۲۰۱۸ که رونالدو به یوونتوس پیوست، تمام اسپانسرهای این باشگاه قرارداد خود را تمدید کردند. کمپانی آدیداس با وجود اینکه رونالدو سال هاست برای نایکی تبلیغ می کند، قراردادش با یوونتوس را بهبود بخشید و تمدید کرد.

قرارداد قبلی آدیداس با یوونتوس ۲۳.۵ میلیون یورو در سال بود که به ۵۱ میلیون یورو افزایش یافت و همچنین یوونتوس ۱۵ میلیون یورو پاداش نیز برای این تمدید دریافت کرد.

دیگر اسپانسر باشگاه یعنی کمپانی جیپ نیز قراردادش با یونتوس را از ۱۷ میلیون یورو به ۴۲ میلیون یورو افزایش داد. جیپ تحت مالکیت خانواده آنیلی قرار دارد و این خانواده به دلیل حضور رونالدو ترجیح دادند سرمایه گذاری خود روی باشگاه را به بیش از دو برابر افزایش دهند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: جشنواره فجر معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال کریستیانو رونالدو یوونتوس سری A ایتالیا میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد

 معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

به گزارش ایسنا،  ابوالفضل نیکوکار در این باره گفت: امروزه به لحاظ پیچیدگی روابط اجتماعی و وجود رابطه اجتناب‌ناپذیر در زندگی شهروندان، سرقت نه تنها شخص مال‌باخته، بلکه به‌موازات آن امنیت جامعه را نیز متزلزل می‌کند و انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد.

وی افزود: سرقت موجب افزایش هزینه‌های تولید می‌شود و بخش‌های زیادی از بیت‌المال و سایر امکانات کشور باید صرف پیشگیری از سرقت و مبارزه با تبهکاران و سارقان، اداره زندان‌ها، تأمین زندگی خانواده‌های زندانیان و غیر آن شود، که آثار زیان‌بار آن بر مصرف‌کننده‌ها و شهروندان تحمیل و اضطراب و نگرانی دامن‌گیر خانواده‌ها می‌شود و از لحاظ سیاسی، امنیت داخلی مخدوش شده و موجبات نارضایتی و اعتراض مردم را فراهم می‌کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تصریح کرد: در راستای ارتقاء هماهنگی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در پیشگیری از جرم، به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران در پیگیری مصوبات، جلساتی برگزار شده است که اقدامات صورت گرفته منجر به کاهش ۶/۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر در شهر تهران شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • سلامت زیست بوم خلیج فارس شرط پایداری در منطقه خواهد بود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد