Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: ساختمان مرکزی «آمازون» در «مادرید» پایتخت اسپانیا اوایل صبح امروز (پنجشنبه) به وقت محلی، به واسطه تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد.

بنا به گزارش خبرگزاری رویترز، کارکنان ساختمان مرکزی شرکت آمازون در مادرید که دفاتر این شرکت در آن قرار گرفته است، به واسطه تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که دفاتر وزارت اقتصاد و برخی از دفاتر دولتی اسپانیا نیز در این ساختمان قرار گرفته است و آنطور که پلیس این کشور اروپایی اعلام کرده است، در ساعت 10:40 صبح امروز به وقت محلی (13:10 به وقت تهران) یک پیام تهدید‌آمیز مبنی بر بمب‌گذاری در ساختمان مرکزی آمازون دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از سخنگویان پلیس اسپانیا در این خصوص گفت: «هشداری دریافت شد و ما در حال تحقیق هستیم».

طبق این گزارش، تاکنون هیچ‌گونه وسیله انفجاری در ساختمان مرکزی شرکت آمازون پیدا نشده است و بنابراین این احتمال وجود دارد که یک تهدید به بمب‌گذاری صحت نداشته باشد.

منبع: فردا

کلیدواژه: تخلیه شرکت آمازون بمب گذاری ساختمان مرکزی شرکت تهدید به بمب گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی

مدیرعامل شرکت آبفای مرکزی از اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حشمت‌الله عباسی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع اب شهر خمین اظهار داشت: کنتور‌های فرسوده مشترکین آب، یکی از عوامل مهم در افزایش میزان آب بدون درآمد است. در این راستا 150 عدد کنتور خراب مشترکین خمین در راستای مدیریت مصرف آب تعویض و به‌روزرسانی شد.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد حوادث پیش آمده بر اثر فرسودگی شبکه آب و همچنین تغییر قطر لوله به دلیل افزایش مصرف آب‌ و در راستای تاب‌آوری در شرایط بحرانی و افزایش قدرت مانور و بهبود فشار شبکه نیز 550 متر از شبکه توزیع آب شهر خمین اصلاح و توسعه یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از واگذاری بیش از 3 هزار فقره انشعاب جدید فاضلاب در استان مرکزی خبرداد و گفت: شرکت آبفای استان مرکزی 197 هزار مشترک فاضلاب را تحت پوشش خدماتی خود دارد، به طوری که 3 هزار و 316 فقره  انشعاب جدید فاضلاب طی سال گذشته در  استان مرکزی به مشترکان واگذار شد. 

عباسی تصریح کرد: امسال نصب و واگذاری 4 هزار فقره انشعاب دیگر در استان در دست اقدام است. این در حالی است که نصب انشعابات فاضلاب به تناسب پیشرفت و توسعه خطوط انتقال فاضلاب در استان مرکزی ادامه دارد.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • دانشگاه ایلینوی دانشجویان را به بازداشت و تعلیق تهدید کرد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • بهره برداری ساختمان شرکت فولاد در سایت سنگان + عکس
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت