Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت مهاجرانی را همیشه به عنوان یکی از مهمترین ایرانی های حاضر در فوتبال آسیا می شناسیم، این مشهدی فوتبال دوست حالا از تیم شهر خود در آسیا دفاع می‌کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حشمت مهاجرانی  سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما، درباره دیدار دو تیم شهرخودرو و الهلال اظهارنظر جالبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حشمت مهاجرانی در این باره می گوید:

به نظر من همه اول باید ببینند که شهرخودرو برابر کدام تیم به میدان رفت، آنها این بازی را برابر تیم الهلال عربستان شکست خوردند، تاکید می کنم تیمی که نه در غرب آسیا که در کل آسیا به عنوان بهترین تیم شناخته می شود. الهلال تیم اول فوتبال آسیا در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ بود و بازی کردن برابر آن ها جرات می‌خواهد، شهرخودرو این جرات را داشت و مقابل آنها ایستاد و با اختلاف کمی بازی را باخت.

حشمت مهاجرانی در این باره ادامه داد:

آنها سال‌هاست که حرف اول را در فوتبال آسیا می زنند و به نوعی می‌توان گفت ریشه تیم الهلال در خاک آسیا است علاوه بر همه اینها باید ببینیم سرمایه گذاری آن ها چطور بود هزینه های هنگفتی که آنها بابت بازیکنان و امکانات خود می کنند قابل قیاس با هیچ یک از تیم های ایرانی نیست.

حشمت مهاجرانی در ادامه می گوید:

با اطمینان کامل می گویم اگر بخواهیم تیمی را از نظر سرمایه گذاری با الهلال مقایسه کنیم می‌توانیم از تیم های بزرگ قطری مانند السد و الدحیل نام ببریم که بازیکنان بزرگ دنیا را جذب خود می‌کنند. البته این را باید حتما بگویم که السد، الدحیل، الهلال بیشترین سرمایه گذاری ها را در فوتبال خود دارند اما یک عامل مهم را ندارند و آن هم مهمترین سرمایه همه تیمهای ایرانی یعنی تماشاگر است. تنها چیزی که تا کنون آنها نتوانستند با پول به دست بیاورند تماشاگر است.

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد:

تیم‌های ایرانی هرچند پول آنها را ندارند اما تماشاگران زیادی دارند که می‌توانند به پشتیبانی آن ها پا به بازیها بگذارند و مطمئن هستم که هواداران تیم شهر خودرو این را به خوبی به همه نشان می‌دهند. آنها پول دارند و با پول سعی می‌کنند همه چیز بخرد ما تماشاگر داریم که با کمک آنها می خواهیم حماسه به پا کنیم.

حشمت مهاجرانی در پایان گفت:

به نظر من هیچ کسی نباید و نمی‌تواند از باخت به الهلال ناراضی باشد. نه مالک، باشگاه، نه مدیرعامل، نه بازیکنان و نه هواداران از این باخت نه ناراحت باشند و نه سر پایین. به همه مشهدی ها می گویم این اولین بازی رسمی یک تیم مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا بود که از قضا برابر مهمترین تیم این قاره انجام شد، همه آنها نه تنها از این باخت ناراحت نباشند که اتفاقاً از بازی دلاورانه بازیکنان شهر خودرو راضی و خوشحال باشند و سعی کنند در دور برگشت مسابقات با حمایت‌های خود باعث موفقیت این تیم مشهدی در لیگ قهرمانان آسیا شوند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا حشمت مهاجرانی شهر خودرو لیگ قهرمانان آسیا حشمت مهاجرانی لیگ قهرمانان سرمایه گذاری فوتبال آسیا شهر خود تیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

در ادامه مسابقات روز چهارشنبه پنج بوکسور جوان ایران به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج زیر به دست آمد:

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی که طی دو روز اخیر با بیماری سرماخوردگی دست و پنجه نرم می‌کرد، برابر ظفربیک کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان قرار گرفت و در مبارزه‌ای نزدیک، مغلوب شد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو شد و شکست خورد.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی مصاف داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه کرد و با قبول شکست از گردونه رقابتها حذف شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال‌ کرد و نتوانست بر حریف غلبه کند و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، سه نماینده ایران در رده سنی امید به مصاف حریفان خود می‌روند.

در وزن ۵۷ کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن ۷۱ کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

دیگر خبرها

  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر ارتباطات برای گرفتن تماس تصویری بدون اینترنت
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد