Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@18:07:52 GMT

ثبت نام الکترونیکی و توزیع رایگان نهال در شاهین شهر

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۷۲۶۲

ثبت نام الکترونیکی و توزیع رایگان نهال در شاهین شهر

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر از ثبت نام الکترونیکی و توزیع بیش از هشت هزار نهال رایگان درخت در شاهین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شاهین شهر و میمه، علی عرب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای سیاست‌های نیل به مدیریت شهر هوشمند، کاهش رفت و آمد و سفرهای تک سرنشین شهری، کاهش هزینه‌های مردم، کاهش آلودگی هوا و احترام به انتخاب نوع نهال برای شهروندان برای دومین سال، ثبت نام الکترونیکی نهال در دستور کار سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهروندان تا ۳۰ بهمن می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین شهر و انتخاب گزینه ثبت نام و دریافت نهال رایگان، نوع نهال خود را انتخاب کنند.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شاهین‌شهر افزود: امسال برای روز درخت کاری بیش از هشت هزار نهال در دو نوع مثمر شامل آلبالو، سیب، انگور و انجیر و غیر مثمر شامل ارغوان، یاس بنفش، توت و سرو نوش پیش بینی شده که بین شهروندان که ثبت نام کرده اند توزیع می‌شود.

عرب تصریح کرد: از ۱۵ بهمن تاکنون روزانه میانگین حدود ۵۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام کرده‌اند.

وی با اشاره به توزیع نهال بین شهروندان اظهار کرد: از یک تا ۲۰ اسفند کارشناسان فضای سبز در چهار اکیپ دو نفره درب منازل شهروندانی که ثبت نام کرده اند مراجعه کرده و نهال که در سامانه انتخاب کرده اند را همراه با بروشور و آموزش نگهداری ان اهدا می‌کنند.

کد خبر 410335

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر شهرداری فضاي سبز شهري روز درختکاری اهدای نهال شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی کاشت نهال نهال رایگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ثبت نام الکترونیکی ثبت نام کرده اند سازمان سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می توانند موضوع را از طریق مرکز فوریتها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده