Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین گرامیداشت اربعین سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی روز پنجشنبه در خانه جودو شهر بهار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ در این مراسم که با حضور سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاونین ایشان، قنبری فرماندار بهار، سرهنگ پناهی فرمانده یگان ویژه استان، پدر شهید مدافع حرم میلاد مصطفوی و با گسترده آحاد مردم، خانواده های شهدا، ورزشکاران، رزمندگان، ایثارگران و جودو کاران شهر بهار برگزار شد، جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: ترس دشمنان به ویژه آمریکای جهانخوار از ایدئولوژی و باور سردار سلیمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فرجی با اشاره به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم تجلیل و تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: تشییع سردار سلیمانی بی‌نظیر بود و اثر خود را به خوبی گذاشت و امروز یمن، عراق، لبنان و جبهه مقاومت میراث گرانبهای سردار سلیمانی است که آمریکا هنوز متوجه آن نیست.

وی با بیان اینکه سراسر زندگی شهید قاسم سلیمانی برای کشور و اسلام برکت بود، اظهار داشت: شهادت این مرد خدایی برای جهان اسلام و جبهه مقاومت نیز پربرکت بود.

وی اضافه کرد: شهادت سردار سیلمانی باعث انسجام جهان اسلام و تقویت جبهه مقاومت در منطقه و در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، یمن، سوریه، بحرین، فلسطین و لبنان شد.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس، اظهار داشت: لازمه قوی شدن وجود مسئولان قوی و نترس است و برای قوی شدن و داشتن مسئولان و مدیران قوی باید در انتخابات دوم اسفند ماه به فردی پاک دست، شجاع، با جرات و نترس رای داد تا در برابر دشمنان نلرزد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان همچنین خواستار حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات شد و بیان کرد: این حضور مردم در خون حاج قاسم اثر مستقیم دارد و هر رای که مردم به صندوق می‌اندازند از خون سردار سلیمانی دفاع می‌کنند.

وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم امنیتی که با خون هر شهید به دست آورده‌ایم، دشمن به آن ضربه بزند و در صفوف پیوسته و منسجم ما وارد شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز تک تک این ورزشکاران یک حاج قاسم هستند افزود: ورزش بهار بر خود می بالد که شهیدی چون میلاد مصطفوی دارد و شهدای والامقام همچون مصطفوی کارهای بزرگی انجام دادند که ارزشمند است.

در ادامه این مراسم فرماندار بهار گفت: سردمداران آمریکا با به شهادت رساندن سردار سیلمانی مرتکب خطای بزرگی شدند به طوری که شهادت این مرد خدایی باعث شد چشم‌های غبار بسته باز شود.

وی گفت: دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی ایران بدانند که فرهنگ جهاد و شهادت و مقاومت همیشگی بوده پایدار و ماندگار خواهد ماند و تا ابد ادامه خواهد داشت.

احسان قنبری با بیان اینکه شهادت حاج قاسم خون تازه‌ای در رگ‌ها جاری کرد گفت: امنیتی که در کشور حاکم است، باید قدرش را بدانیم و ما امروز همه قدردان امثال شهید سلیمانی ها هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این مراسم گفت: حاج قاسم سلیمانی نه تنها یک قهرمان ملی و محبوب جهان اسلام و ملت ایران،بلکه الگوی اکثر ورزشکاران و قهرمانان ملی ما بود.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزشهای امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

محسن جهانشیر تصریح کرد: دشمن مطمئن باشد از امروز همه ورزشکاران در عرصه های بین المللی یک قاسم سلیمانی خواهند بود و با حضور پرقدرت و درخشان خود، آرمان این شهید بزرگوار که همانا زنده نگه داشتن نام ایران اسلامی و ارزش های مقدس اسلام و نظام بود را زنده نگه خواهند داشت.

در این مراسم که با اجرا ی فتح الله فریدی وثوق از قهرمان ارزنده جودو بهار برگزار شد جودو کاران شهر بهار به مربیگری علیرضا کریمی ناصر به اجرای فنون و تکنیک پرداختند.

همچنین نوجوانان گروه رایت المهدی بهار نیز به اجرای تواشیح در خصوص امام زمان(عج) و سردار سلیمانی پرداختند

در پایان این مراسم ورزشی و معنوی از تلاش ها ده نفر از مربیان و فعالین جودو در شهر بهار تجلیل بعمل آمد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اربعین حاج قاسم سپاه انصارالحسین ع بهار برگزار شد سردار سلیمانی قاسم سلیمانی جهان اسلام جبهه مقاومت شهر بهار حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ مراسم تشیع و تدفین شهید گمنام با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

پیش از تشیع و تدفین شهید گمنام و خواندن نماز میت بر پیکر مطهر در حسینیه چهارده معصوم فرماندهی انتظامی تهران یگان‌های مختلف فراجا عزاداری کردند و از پیکر مطهر شهید استقبال کردند.

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه مراسم در جمع خبرنگاران گفت: شهدا شم محفل بشریت اند شهدا رفتند تا چراغ راهی باشند، شهدای جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان گفت: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است زیرا باب شهادت به رویش باز است و هر لحظه ممکن است در انجام مأموریت‌ها توسط معاندین مجرمین و بزهکاران و به شهادت برسند.

وی ادامه داد: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

این شهید والامقام که ۲۵ سال سن داشت در عملیات عاشورا ۲ به شهادت رسید و پس از سال‌ها در منطقه چنگوله ایلام تفحص شد.

پیکر این شهید والا مقام پس از تشیع بر دستان عاشقان در کهف شهدا فرماندهی انتظامی تهران بزرگ آرام می‌گیرد.

کد خبر 6096788

دیگر خبرها

  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود