Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح شایعات مطرح شده مبنی بر تغییر کاربری پاساژ پروانه از سوی بنیاد مستضعفان و بهره‌گیری از این مکان به عنوان پارکینگ جدید ساختمان پلاسکو با تأکید بر این نکته که در جریان محتوای مذاکرات آقای فتاح (رئیس بنیاد مستضعفان) و آقای حناچی (شهردار تهران) نیستم، گفت: به صورت کلی قرار است که پاساژ پروانه از لحاظ ایمنی مقاوم‌سازی شود و در کنار آن نیز هوشمند سازی این پاساژ در دستور کار قرار بگیرد و قرار شد بنیاد مستضعفان بخشی از هزینه‌های ایمن سازی پاساژ پروانه را پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ماجرای جلسات محرمانه وزیر راه درباره ساختمان پلاسکو چه بود؟ 

شهردار منطقه ۱۲ تهران با تأکید بر این نکته که قرار نیست پاساژ پروانه تخریب شود، گفت: هیچ‌گونه تخریب و ساخت و سازی در پاساژ پروانه انجام نمی‌شود و تنها هدف هوشمند‌سازی و ایمن سازی این پاساژ برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه ساختمان پلاسکو است.

سعادتی با اشاره به این نکته که قرارداد بهره‌بردار ساختمان پلاسکو تا انتهای ماه جاری به پایان می‌رسد، گفت: پاساژ پروانه پارکینگ است و در کنار آن نیز مراکز تجاری مشغول به فعالیت هستند و باید گفت کاربری پارکینگ آن باقی می‌ماند و واحد‌های تجاری نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر ساختمان پلاسکو بنیاد مستضعفان پاساژ پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی خبر داد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اتمام عملیات ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی اظهار کرد: ایمن‌سازی محلی که در این خیابان نشست کرده بود و سبب آسیب به خط لوله قدیمی انتقال فاضلاب شده بود، انجام شد.

وی افزود: در راستای ایمن‌سازی خیابان مذکور خاک‌برداری و پرسازی محل توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شد.

کد خبر 749547

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی حوادث منجر به فوت در استان اصفهان/ ۵۰ درصد فوتی‌های کشور مربوط به بخش ساختمان
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • رکوردشکنی صدور پروانه در بافت‌های فرسوده
  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • سکونت ۱۰ میلیون ایرانی در بنا‌های ناپایدار