Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-06@13:07:12 GMT

پوستر «فرزند امام» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۸۸۷۵۸۷

پوستر «فرزند امام» منتشر شد

پوستر «فرزند امام» همزمان با سالگرد شهادت عماد مغنیه، برگرفته شده از بخشی از سخنان رهبرمعظم انقلاب در خصوص این شهید بزرگوار منتشر شد.

گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، دوازده سال از شهادت عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله لبنان گذشته و حالا سپهبد قاسم سلیمانی یار با وفایش نیز به درجه رفیع شهادت نائل شده است، فرمانده بزرگی که در جنگ بر ضرورت ضربه زدن به مناطق دشمن تأکید داشت و معتقد بود که به آتش کشیدن جبهه داخلی رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی باعث پیروزی بزرگ مقاومت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با سالگرد شهادت شهید بزرگ مقامت عماد مغنیه، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای با انتشار پوستری تحت عنوان «فرزند امام» بخشی از بیانات رهبرمعظم انقلاب را منتشر کرده است. در متن کامل این پوستر آمده است:

" رهبرانقلاب: شهید حاج عماد هم خودش را به قدر یک جوان ایرانی فرزند امام و نزدیک به امام می‌دانست؛ چرا؟ چون امام به او روح داده بود؛ امام او را زنده کرده بود "

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: حزب الله لبنان فرزند امام شهادت عماد مغنیه فرزند امام عماد مغنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید

ایسنا/اصفهان اصفهان در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، میزبان پیکر مطهر ۴ شهید دفاع مقدس بود.

 امروز شنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه و در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، اصفهان میزبان پیکر ۳ شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام بود.‌

شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی، سه شهیدی هستند که به‌تازگی پیکر مطهر آنان تفحص شده است و پس از سال‌ها چشم‌انتظاری خانواده‌هایشان، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در اصفهان تشییع شدند. 

مردم ولایت‌مدار اصفهان به همراه هیئت‌های عزاداری در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از حدفاصل میدان بزرگمهر تا گلستان شهدا، پیکر مطهر این ۴ شهید دفاع مقدس را تشییع کردند.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، امام‌جمعه‌ موقت اصفهان بر پیکر مطهر این شهدا نماز اقامه کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روایتی از سرگذشت عماد مغنیه + فیلم
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • تشییع دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران