Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی گل‌محمدی به کادر پزشکی خود دستور داده به هر شکل ممکن ترابی هافبک تکنیکی و کلیدی را به دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برسانند.
شرایط مهدی ترابی هم البته نشان می دهد که با تلاش پزشکان احتمال حضور او در دیدار برابر الشارجه زیاد است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی که سه‌شنبه گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین خارج شد امروز به تمرینات پرسپولیس برگشت و زیر نظر کادر پزشکی تیمش به صورت اختصاصی تمرین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر پزشکی این تیم در تلاش است ترابی را به بازی با الشارجه برساند. در واقع یحیی گل‌محمدی به کادر پزشکی خود دستور داده به هر شکل ممکن این هافبک تکنیکی و کلیدی را به دیدار بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

شرایط مهدی ترابی هم البته نشان می دهد که با تلاش پزشکان  احتمال حضور او در دیدار برابر الشارجه زیاد است.

پرسپولیس نماینده کشورمان پس از شکست برابر الدحیل قطر، روز سه‌شنبه هفته آینده (۲۹ بهمن‌ماه جاری) باید در امارات به مصاف الشارجه برود؛ دیداری که برای یحیی گل‌محمدی و شاگردانش بسیار حیاتی است، بنابراین سرمربی پرسپولیس اعلام کرده مهدی ترابی مصدوم را برای این بازی آماده کنند. در بازی با الدحیل مجموعه‌ای از اتفاقات ناگوار برای پرسپولیس در نیمه اول رخ داد؛ از دریافت دو گل در ۱۳ دقیقه گرفته تا مصدومیت مهدی ترابی در اواخر نیمه اول که منجر به تعویض او شد. در یکی از صحنه‌ها ترابی با دریافت توپ از امیری در کنار خط طولی استارت زد و با سرعت به سمت دروازه الدحیل پیش رفت که با خطای بازیکن میزبان روی زمین افتاد. در ادامه زمانی که این بازیکن روی زمین قرار داشت، احمد موسی تکل خطرناک دیگری زد که باعث مصدومیت ترابی از ناحیه دنده شد.

این تکل خطرناک، جنجالی را در زمین به راه انداخت. شجاع خلیل‌زاده وارد ماجرا شد و به حمایت از هم‌تیمی خود با بازیکنان الدحیل به خصوص معز علی درگیری پیدا کرد. در نهایت با وساطت افشین پیروانی و تذکر جدی داور مسابقه، این جدال پایان یافت. البته قبل از سوت پایان نیمه اول ترابی به نشانه درد روی زمین نشست و به نظر می‌رسید که نتواند پرسپولیس را در نیمه دوم همراهی کند. این در حالی است که پرسپولیس روی نیمکت ذخیره‌ها امید عالیشاه را هم دارد که در دیدار با الدحیل عملکرد خوبی داشت.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی ترابی مصدومیت مهدی ترابی پرسپولیس مصدومیت مهدی ترابی مهدی ترابی یحیی گل محمدی گل محمدی مهدی ترابی کادر پزشکی نیمه اول روی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند

 به گزارش تابناک، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه ۵۰ با اخراج سروش رفیعی ۱۰ نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد ۵۶ امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش برد‌های قبلی این تیم خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی
 

دیگر خبرها

  • عکس‌| پایان مصدومیت طولانی‌مدت یک پرسپولیسی
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • پیغام صریح اوسمار به پرسپولیسی‌ها
  • پرسپولیس آسیایی فقط یک بازیکن کم داشت
  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • پرسپولیسی‌ها پاداش گرفتند
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود