Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سومریه نیوز، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای از تظاهرات ضد دینی در این کشور به اسم آزادی به شدت انتقاد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: تا پیش از این افراط‌گرایی، کشتار و بمب‌گذاری به اسم دین انجام می‌شد و امروز به نام دین، صداهای آزادی خواهی، برهنگی، اختلاط، مستی و فسق و فجور به راه افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر جریان صدر ادامه داد: اینها مرا به یاد شعار قدیم آنها انداخت که معنایش این است «آنها قندهار نمی‌خواهند بلکه دنبال شیکاگو هستند» (کنایه از افراط و تفریط). ما امروز ملزم هستیم که جلوی تبدیل عراق به قندهار از حیث افراط گرایی دینی و تبدیل آن به شیکاگو از حیث رهایی، بی بند و باری اخلاقی و همجنسگرایی را بگیریم.

صدر اظهار داشت: هر دو طرف بیمار هستند و عقل و قلب آنها از امراض در امان نیست همانگونه که خداوند فرمود «فی قلوبهم مرض فزادهم الله مرضا و لهم عذاب الیم بما کانو یکذبون». بنابراین ما باید با تمام ایمان، علم، اخلاق از دین، عقیده، اصول و روش تربیتی خود دفاع کنیم.

وی تأکید کرد: آزادی و روشنفکری نباید به حد انتشار فحشا و منکر در جامعه برسد آنهم در میان جامعه عراقی که کشوری مقدس است.

صدر گفت: باید خود را به علم، تقوا و اخلاق مجهز کنیم تا بتوانیم به اعتدال فرا بخوانیم و سرباز خدا و معصومین باشیم.

وی در پایان به همجنس‌گرایانی که آنها را «داعشی‌های تمدن و آزادی» خواند، توصیه کرد دنبال غرائز حیوانی و شهوانی خود نروند و افزود: ما در برابر توهین به دین، عقیده و وطن ساکت نخواهیم نشست و اجازه نخواهیم داد آثار آن را از بین ببرند، همانگونه که به اشغالگر اجازه نابودی عراق را ندادیم. ما سرباز خدا و معصومین هستیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مقتدی صدر تظاهرات پارسی خبر رهبران دینی جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۸۸۷۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • خشونت با دانشجویان ذات اصلی آمریکا را نشان داد
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات